Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
uko

 postitati 21.08.19 19:21
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Pritsehetk kontrollida, samuti aku ja starter, et ajaks piisavalt kiiresti ringi mootorit. Mõnedel TDI-del on väidetavalt nõutud mingi miinimum pöörete arv starteriga sooja mootoriga. Testitakse temperatuurianduri pistiku lahti ühendamisega, see näitab ajule külma mootorit ja tühistab selle miinimum pöörete nõude, peaks paremini käivituma siis. Kui miski ei aita, siis teine pump.


Pikem käivitus on nii soojalt,kui ka külmalt.Seega ei saaks probleem nagu selles miinimum pöörete arvus olla.Samas kui välja suretada ja kohe uuesti käivitada,läheb kohe matsust käima.Ei minigit probleemi.
teet82

 postitati 21.08.19 19:07
Pritsehetk kontrollida, samuti aku ja starter, et ajaks piisavalt kiiresti ringi mootorit. Mõnedel TDI-del on väidetavalt nõutud mingi miinimum pöörete arv starteriga sooja mootoriga. Testitakse temperatuurianduri pistiku lahti ühendamisega, see näitab ajule külma mootorit ja tühistab selle miinimum pöörete nõude, peaks paremini käivituma siis. Kui miski ei aita, siis teine pump.
uko

 postitati 21.08.19 18:50
Pikk käivitus siiski ei kadunud ära :(
Kui mootor töötab ja siis seisma jätta ning kohe uuesti käivitada,käivitub koheselt.Ja nii võib mitu korda järjest teha.Käivitub koheselt.Kas siiski võib tegemist olla väsinud kõrgsurvepumbaga?Mingeid veakoode ei esine.
uko

 postitati 15.08.19 19:09
Selle teema võib lugeda lõppenuks.Probleem lahendatud.Kõiges oli süüdi peffis jahutusvedeliku temp. andur ja 1 oksudeerunud klemm.:cool:

Panen siis siia ka need vead mida see peetis andur põhjustas.Ainuke mis alles jäi on see mootoripadja oma.

5 Faults Found:
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
01442 - Misfire due to Lack of Fuel
35-10 - - - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 -
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A
Procon-Ten

 postitati 29.07.19 11:04
Jõuetust võib neil masinatel kindlasti põhjustada ka vigane N75 solonoid, mis juhib turbo geomeetriat. Aga jällegi, enne tasub arvutiga teha korralik diagnostika sh ka logida turbo rõhku.
uko

 postitati 29.07.19 09:56
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Pikk käivitus külmalt või soojalt?
Pumba kulumine avaldub rohkem soojalt, külmalt pigem vale "süüde" või siis kütus vajub ära. Kas mootor kuiv pealt ja alt, pihustite tagasivoolud kuivad? Pritsehetke võiks testida arvutiga, samuti turborõhku ja õhulugejat seoses selle uimasusega.
Need "hitlerid" on minu meelest kõige rohkem "külaseppade" poolt remonditud autod maailmas, seega võib viga milles iganes olla, valesti kokku pandud mootorid pole ka haruldased.


Pigem soojalt.Täna hommikul läks natuke kiiremini käima.Auto alla pole veel saanud.Pihustid paistsid ka nagu kuivad olevat.
teet82

 postitati 28.07.19 20:11
Pikk käivitus külmalt või soojalt?
Pumba kulumine avaldub rohkem soojalt, külmalt pigem vale "süüde" või siis kütus vajub ära. Kas mootor kuiv pealt ja alt, pihustite tagasivoolud kuivad? Pritsehetke võiks testida arvutiga, samuti turborõhku ja õhulugejat seoses selle uimasusega.
Need "hitlerid" on minu meelest kõige rohkem "külaseppade" poolt remonditud autod maailmas, seega võib viga milles iganes olla, valesti kokku pandud mootorid pole ka haruldased.
uko

 postitati 28.07.19 17:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Äkki läheks diagnosti ja loksutaks kõik vajaliku läbi arvutiga? Ennustamine jäägu mustlastele.


Eks vist peab seda tegema jah.Lihtsalt mõtlesin,et kellegil sarnased sümptomid masinal olnud ja oskab asja kommenteerida.
Aga kas on kedagi pädevat,kes asjaga hakkama saaks või on see ainult teeninduse teema?
Leopold661

 postitati 28.07.19 14:32
Krt mõtlen iga kord neid hitleri teemasid lugedes- infot peaks piisavalt leidma kui huvi ja ikka leidub inimesi kes tahavad nendega jamada. Seda enam kui ostes juba ei sõida.
Selle mootori puhul(isegi kui sõidab) pole ju ökonoomust ka arvestades minekuga?
Jann

 postitati 28.07.19 14:21
Äkki läheks diagnosti ja loksutaks kõik vajaliku läbi arvutiga? Ennustamine jäägu mustlastele.
uko

 postitati 28.07.19 11:31
Nukad olevat kontrollitud.Silmaga nähtav kulumine olevat minimaalne olnud.Olen masinat omanud kõigest mõned päevad.
stihl

 postitati 28.07.19 09:23
Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Eelmine omanik olevat uurinud võimalikku põhjust ja jõudnud järeldusele,et asi peab olema kõrgsurvepumbas.



Mida kõike küll inimesed välja ei mõtle, peaasi, et mitte oma autot hooldada.

Kas see on see V6 diisel, millel on hoolduses ette nähtud nukkade vahetus, aga mitte keegi mitte kunagi ei tee seda?

.
uko

 postitati 27.07.19 17:35
Mure selline,et masinal suhteliselt pikk käivitus ja jõuetus alla 2K pöörde.Kui pöörded saab 2K ja üle selle tuleb ka teravus.Eelmine omanik olevat uurinud võimalikku põhjust ja jõudnud järeldusele,et asi peab olema kõrgsurvepumbas.

Kas sellisel väitel võib tõepõhi all olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.2% - SQL: 41.8%]