Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1.9tdi head & vead
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Pump pihustitega autodel alates 98 a on motorid valikus 74/85/96/110/118 kw Kõik on chipitavad, aga praktika näitab, et tehase sidur ja kahemasiline hooratas on nii väiske varuga, et väsivad peale chippimist 30-50t jooksul. Tean konkreetet autot 96kw G4 mille peale uuena esindusest ostmist pandi 10tkm järel mtm chip ja sidur hakkas läbi libisema kiirendamisel 2 ja 3nda käiguga pööretel 3000 rpm. Seda siis täiesti uuel autol! Minu soovitus chippimisel hankida normaalne intercooler, normaalne chip ja hooratas, sidur, arvestada ka pukside vahetusega, kui pole väga alles uut turbiini paigaldatud. Sest chip sihtotstarbelisel kasutusel kulutab siiski turbot tunduvalt rohkem. Lõtkuga turbod hakkavad pikapeale korpusesse käima ja pole taastatavad eriti enam. Inglismaal võeti 110kw golf 4 motoorist (1.9l) Suurema intercooleriga 250hpd sama turbo ja pihustitega välja. Vahetati ka hooratas ja sidur loomulikult. See peaks olema ka 96kw turbo lagi suhteliselt võibolla mõnikummend hpd vähem. Sellist tööd peaks saama soomes lasta teha kus võetakse mootorist max. Muidugi eluiga on siis vastavalt kordades lühem. Teisestküljest kui valdavalt sõita rahulikult siis ei juhtu mõõne kiirendusega midagi. Kõik käib ikak omal vastutusel. Tean ühte 81kw 96kw seks chipitud passatit, mille murdus väntvõll pooleks. Samas uk´s see mees sõitis oma 250hpga mingi 2 a enne kui auto ära müüs! Võta siis kinni mis värk! Usuks, et kui mootori kap remont teha üle puurida ja kõik uued pulgad sisse laduda peab ta see 180kw jõudu vastu kah. Tihti esineb 3nda pihusti viga kusjuures teised 95% ok. Peale vahetust mõne teise auto teise pihustiga on asi ok. Kusjuures enamasti töötavad normaalselt ka teise koodiga pihustid, mida on pandud aga mina ei soovita siin seda praktikat kellegile, oma risk. Vist 1500.-kuni 2500.- sai neid pihusteid kasutatuna (uus 7500 umbes). Pole ka haruldane, et pihusti viga tähendab külmjoodet pihusti pistikus ja pihusti ise on terve! Paraku ei mäleta kummas pistiku pooles viga esines. Kui õlivahetus välpa on hoitud 30t peale pole haruldus kulunud nukad nagu 2.5l tel. Olen kokku puutunud turbo riketega 150-250t sõitnud autodel. Tihti esineb ristimootritega autodel turbo vaakumklapi kinnijäämist, kui mälu ei peta pakuvad meie turbo remondi kohad 1500.- tutikat vaakumklappi. Esindus vahetab terve turbo enamasti ca 25000.-, remonditud taastatud tehase turbo hind 12-15000. Kui turbo vilistab suht kõvasti võiks lasta ära vahetada juhtpuksid on võimalus pääseda turbo vahetusest enne laiali minemist ja säästa kõvasti, pukside vahetuse hinda ca 3000.-. Üldiselt korraliku turbo häält salongi naljalt ei kosta või kui, siis täis koormusel kiirendusel kusagil 2000-2500 pöördel võib vaikset vilet pidada veel normaalseks. Nagu VAG grupi turbo autodele kohane on motoori plokid kulunud 200-250t vahel ja lõtk võib vedada napilt välja remontmõõdu kolvid, 1800tk on eestist neid kätte saadud, usast saab kusagil 3000.- 4tk plus toll ja transport. Sama lugu on saaledega, enamustel 200t sõitnud saaldel on siiski kulumis jäljed peal, pole veel väntvõll kraabitud aga saaled näitavad juba, et kulumine on toimunud. 300 000 pealt kipuvad saaled ikka järgi andma paraku ja ei piisa saale vahetusest peab väntvõlli lihvima/uue hankima. Olen pidanud 2 pd mootoriga autot umbes 5 aasta jooksul. 85kw vw bora 4 motion 99A millele peale 20t läbisõitu chippisin es tuningus. Minul sidur kül libisema ei läinud, vähemalt ei teadnud ma, et ta libiseks. Minek läks väga rajuks ja rahulikul sõidul kulu ei muutunud kül oluliselt. Nüüd siis 2.5 A vw passat 96kw 4motion pole chipitud. Boral peale 50tkm minu sõitu ja 30tkm järgmise 2 omaniku käes olles läks turbo laiali. Turbo vilistas juba siis kui auto sain üsna kõvasti ja see süvenes vaikselt. Minul bora võttis viletsa õhulugejaga 8.5 linnas, järgmisel omanikul peale õhulugeja vahetust 7l kanti linn. Passatil vahetasin õhulugeja, aga linn siisiki valdavalt tavasõidul 8.5-9.5l 100. ja lugeja viga oli see enne vahetust aga kulu kahjuks ei muutunud. Erilisel ökosõidul olen saanud kuluks 5.5 linnast läbi veeremisel ja mitte ühegi foori taga peatumisel. Igalpool allamäge oli vaba käik sees ja kõik kurvid kus pidurdada oli vaja pidurdasin võimalusel käiguga. Autot olen alati välja lülitanud kasutades loogikat: Kui tuled kiirelt aktiivselt sõidult seisad minuti 2 enne kui välja keeran süüte töötaval mootoril, kui viimased 2-3 minutit suudad sõidu lõpus rahulikult sõita siis 30 sekki peale seisma jäämist. Sest rahulik sõit jahutab kah motori ja turbo vaikselt maha. Usun, et audihoolduse mehed võivad kinnitada mu juttu, sest eks neil neid motooriedi lahti käinud üksjagu usun. Loomulikult oleneb kui tihti on õli vahetatud 30t on liig 15t longlife ja 10 mitte longlife õliga oleks minu soovitus. Kütuse lisandiks olen kasutanud 2 taktilise mootori õli mida olen 100ml lisanud 60l kütuse hulka. Peale teema läbi lugemist sai vist enam vähem kõigele vastatud, Rain. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
1.9tdi head & vead
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.3%
- SQL:
52.7%
]