Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tanel

 postitati 27.09.10 21:37
Loodetavast sai selle tööga nüüd õnnelikult ühele poole. Kuna foorumist konkreetselt näpunäiteid ei saanud siis tuli ise asjale õige lahendus leida. Kui keegi peaks tulevikus sama töö ette võtma siis kirjutan siia mõned märksõnad millises järjekorras mina selle tehtud (ei pruugi olla ainus lahendus).
Ruumi saamiseks eemaldasin juhiistme. Seejärel kinnitasin pedaali läbi "aasa" tifti ja stopperiga. Järgnevalt asetasin pedaali võllile, ning siis hakkas jändamine pihta, leevendiga. Algselt tundus, et selle omale kohale saamine on võimatu, kuna ruumi on seal rooli all jube vähe ja jõudu õigesti rakendada ei saa. Lahendus "koitis" mõne aja möödumisel kui "tõmbasin" leevendi nööriga "kokku", asetasin selle omale kohale, lõikasin nööri läbi ja leevendi pagas oligi. Kogu "operatsioon" kestis ca 3h, ainukeseks valguseks taskulamp hammaste vahel. Järgmisel kooral saan ilmselt selle töö juba tunduvalt kiiremini tehtud kuid siiski loodan, et seda enam tegema ei pea.

Tanel
prj

 postitati 27.09.10 09:14
Mäletan vaid, et viimasena panin peale sellise klõpsuga kinni käiva seibitaolise asja (ei tea õiget nime :D) ja selleks oli vaja kõvera otsaga arstitange.
tanel

 postitati 27.09.10 05:02
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Jah, pikad arstitangid on vajalikud kindlasti, et see viimane seib/hoidik sinna otsa panna.
Ilge keberniit on, ma lamasin autos päris mitu tundi.


Ega sa ei mäleta millial sa selle leevendi omale kohale panid, kas on võimalik seda viimasena panna kui pedaal ise juba omal kohal on?
prj

 postitati 26.09.10 20:34
Jah, pikad arstitangid on vajalikud kindlasti, et see viimane seib/hoidik sinna otsa panna.
Ilge keberniit on, ma lamasin autos päris mitu tundi.
laurz

 postitati 26.09.10 18:21
Krt ei mäleta täpset järjekorda.Igaljuhul olid abiks pikad arsti tangid ja käed peavad plasteliinist olema:D
tanel

 postitati 26.09.10 18:14
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Paras keberniit on :D Mina võtsin istme välja.Aga mis trossi aas sul seal on?


Ega ma ei tea, et see trossi "aas" just on kuid mõtlen seda "kinnitust" kust tift läbi käib ja stopper otsas on. Mis järjekorras sa selle kokku panid. Kas sa peale tooli ka veel midagi sealt roolialt (lisaks sahtlile ja õhusuunajala) eelnevalt eemaldasid? Kas on reaalne saada asi kokku sellises järjekorras 1) läbi "aasa" tiftiga kinnitades 2) pedaal võlli otsa 3) leevendi omale kohale? Millal sa selle leevendi omale kohale asetadid?

Ette tändaes

Tanel
laurz

 postitati 26.09.10 18:03
Paras keberniit on :D Mina võtsin istme välja.Aga mis trossi aas sul seal on?
tanel

 postitati 26.09.10 17:37
Tere!

Tehke lollile paari lausega selgeks kuidas oleks kõige lihtsam asendada murdunud siduripedaal tervega. Vana eemaldamine ei olnud probleem, kuna asi kahes tükis, kuid uue/terve asendamisega tekkis raskus. Keegi, kes on seda tööd teinud, võiks teada anda millises järjekorras kokku panema peaks. Teadupärast on seal kolm "kinnitust" 1) võll ja selle otsas olev stopper 2) trossi "aas" ja sellest läbi käiv tift mille otsas on samuti stopper 3) leevendi (lihtsalt vahel). Kuna ruumi on seal vähe ja meisterdamis asend ka just kõige mugavam pole siis ei ole erilist viitmismust seal tundide kaupa "katsetada".

Ette tändes

Tanel

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]