Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinCS[/i] Usun, et teema vajalik paljudele 20VT meestele, kellel AAN kone (kuna pole ABY; ADU konet näinud, ei tea kommenteerida), kes ei plaani 1,8T süütesüsteemile üle minna. [b]Probleemi kirjeldus:[/b] Auto ei tööta hästi vaid puterdab, minul puterdas ainult siis, kui boosti oli 0,5 bar-i ja sealt üle. Näiteks neljanda käiguga madala pöördega boosti tõustes hakkasid tugevad nõksud kerest läbi käima- mootor jättis vahele. [b]Probleemi olemus:[/b] Poolide takistusi mõõtes (tegime koos Molotov51'ega) tabas meid üllatus- see erines igal poolil. Kusjuures, ka toimival komplektil, mille me testimise mõttes üle vaatasime oli takistused erinevad 0,9....2 oomi. Minu mittetoimival varieerusid rohkem need numbrid. Juhtme liigutamisel takistus muutus. Nii kõikidel poolidel. Kuid viga polnud kõrbenud isolatsiooniga kuuma saanud juhtmetes, vaid selles pistiku taolises ühenduskohas, kustkohast juhtmed pooli sisenevad. Viga oli vaiku valatud pistikus. Kõigil viiel poolil. Usun, et väga paljudel on sama viga. Ise usuvad, et pool on lahkunud elust. [b]Probleemi lahendus:[/b] hakkasime seda vaiku ehk seda "pistikut" julmalt maha viilima, jälgides, et kuidas 2 juhet (+ ja -) vaigu sees jooksevad. Viilida tuli niipalju, et pistik peaaegu maatasa, kuni vastu paistsid kaks [url=http://www.zone.ee/m0l0t0v51/COP/pool1%20copy.jpg?2][color=Red]KAHVLIT[/color][/url], kuhu juhtmed tehasest joodetud. Seal oligi viga. Ja nende samade klemmide/kahvlite vahele vajutatud juhtmed on tehasepoolt kehvalt joodetud ja on ära mõranenud jootekoht ning hakkand kärsatama ja mida rohkem kärsatanud seda hullemaks läheb asi. Siis tellisin ELFA'st kuumakindlat kaablit ja vedasime kogu kaabelduse uue. Jootekoha aga valasime liimiga üle korralikult. Kuna igal poolil on erinev juhtme asend kaane küljes (seal on suht kitsas), siis EPOga seda üle valama ei hakanud, vaid korraliku portsu Moment liimiga, jäi piisavalt hea ja kergelt elastne. Kokku võttis asi aega ühe korraliku õhtupooliku ja testeri näit kõigil 0,9 oomi ringis. Auto töötab nüüd ka boosti all :)[b][/b] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
40.5%
- SQL:
59.5%
]