Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A8 2007-2009
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Alexashka[/i] [quote][i]Algselt postitas: TarmoT[/i] Plaan siis omalegi soetada selline suur A8L. Kas 180 000km läbisõit on V8 diislile mingi näitaja? Mida peaks kontrollima, enne sellise läbisõiduga diisli ostmist? Mis läbisõidu juures peaks vahetama hammasrihma ning mis sellega koos veel vahetada vaja? Mis hinnavahemikku võiks see rihmavahetus jääda? Lihtsalt ostin veidi ennetavat infot. Proovisõitu tehes, liikus auto kenasti, sujuvalt ning mingeid probleeme ei tundnud. Aga võib-olla teab keegi midagi soovitada mida veel kontrollida. Tänan. Info siia või U2U, [/quote] Pigem sa ei leia aus E4 alla 180k (d3 rääkimata), eriti kui ta on L. Olen suht kaua otsinud ja hinnad/läbisõidud/varustus on Eestis koguaeg palju väiksem kui Euroopas. Autode seisukord ka. Esinduse ajalooga autod on euroopas 20t+ EUR, meil põhimõtteliselt polegi selliseid. Kuni 300tkm sõidavad kindlalt kui peedistatud ja kokkuhoitud igalt poolt pole. Kontorollida pihustite tööd tühikäigul et soojal mootoril ei tuleks suitsu. Siis pööretel ei tohi suitsetada. Siis jälle jättad 5-10ks minutiks seisma ja vaatad kas töötab sujuvalt ja suitsuta. Turbod ei vilistaks, 4vedu töötaks, kast töötaks sujuvalt (eriti praegu soojadel ilmadel). Kontrollida massaazid, sest tihtipeale on sisse vajunud, eriti tagaistmetel Long puhul. Hea kui sügavat kriime pole, sest mina ei usaldaks igat töökoda värvida alumiinium kere. Esinduses maksab näiteks ukse ülevärvimine 400 eur :) Ideaalis, provisõit - kontroll oma jõududega, esinduse kontroll (kui kõik korras ja hinnapakkumine asjadele mida parandada vaja), jälle pikkem provisõit-kontroll oma jõududega ja jälle esinduses/VAG com diagnoostika. Ei välista, et saad murevaba auto aga eks sa ise tead, et ostad auto mis 5-6 aastat tagasi maksis 100t+ EUR. Mõned A-osa hinnad: Soft close mootor - 200 EUR + töö (soovitan teha Audis või kes annab tööle/detailidele garantiid sest lähevad tihti) Pagasniku mootor - 300 EUR, väsivad ka hinged ja amordid mis on omajagu 200-300 eur Hooldus (220tkm) - 800 EUR Klotsid esimesed - 250 EUR Tagumised - 200? EUR Kettad - 400-450 EUR Stabika kondid - 30-40 EUR Õhuavade mootorid - 200 tükk + töö (soovitan teha Audis või kes annab tööle/detailidele garantiid sest lähevad tihti) Pihustid odavam vist - 300 EUR Korralik mootori ülekäimine võib arvestada - 1500-2000 (rihmad, pingutid, töö, veepump etc). Siis ka saab vaadata mis seisund turbodel on. Üleüldiselt võib arvestada umbes 2000 EUR hooldus/remont aastas (kui ilusti hooldada), kui korralik isend PS. Soovitan koheselt peale ostu puhastada vee äravoolu torud/klappid. Ja kindlasti omada kasko korralikus firmas :) PPPS. Good luck 12k maksva A8L V8 TDI ostmisega [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A8 2007-2009
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.8%
- SQL:
62.2%
]