Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A8 2007-2009
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Alexashka[/i] Erutusest asi kaugel, aga kui keegi võrdleb A4 ja A8 ülesehitust, seda veel Audi klubis... no kamoon 1) Ütleme ausalt, A8 kestab kuid mis on nende tegelikud keskmised läbisõidud (250-300k? ja 9 aastat) ja mis on keskmine hooldusajaloo neil viimasel aastatel? Romulate ajaloo ehk. See selleks, et peaksid olema valmis teha suur investeering (Kastid, rihmad/kettid, turbod). O2 sensorid mõned vist kätte ei saa muudmoodi kui motor maha, siis on mõislik ka ülejäänu ülekäia. 2) Kasko ei ole küll kohustuslik. Aga ise kirjutasid palju üks tuli maksab kui saad kiviga vastu tule-esiklaasi, kohe 500-600 lauale 3) Lömförder on kena, ostad ehk õhkpadja või kompressori Lemförderi kataloogist? Softclose juhiuksel mul vahetavad juba 3s kord garantiikorras (2korda saksas ja nüüd ka mul). Võttab esinduse programmi järgi 2.5 tundi. Ehk kui midagi katki läheb siis sõidan sinu juurde, vahetad uus A osa 15 miniga ja annad garantii töödele ja varuosale. Samas loodan et hind kokku on esindusest ka mingi 2-3 korda väiksem :D 4) Hindade kohta, Revalis on A osa -15% odavaim, -20% töötund. Teebki sama mis Forss. Sellepeale 2 aastat garantiid ja võimalus anda vastu pead kui midagi katki teevad remondi käigus. + märge hooldusraamatu. Auto ostmisel tahaks et auto oleks esinduse ajalooga, eks? (mitte mingi teine aga väga pädev koht) 5) Ikkagi nõustun, et pole mõttet vana autole uut kasti osta Audis, sest seda annab korda teha ka muujal. Pidurid ehk targem ka aftermarket osta, kuna stock annavad soovida. Üldiselt teeninduses maksan kindlustuse tunne eest. Arusaam et Auto mis kunagi maksis 100+k on 6 aasta pärast samaodav hooldada kui rahvaklassi auto on täielik utoopia. 6) Muud "asjad" (naha hooldus näiteks) on jah isikliku soovi lisakulud. Kuid vaevalt sa kaltsukat saad lihtsa vaevaga rikkuda, nahka aga ülilihtne. Eriti valge nahk + odavad teksad mis värvivad ja tagataskude peal on teravad nööbid. 7) Lisadest niipalju, et nad on alati mõttetud kui sul neid pole. No ehk meil on vist ainuke tõesti mõttetu lisa on rea tuvastamise süsteem, mis ei toimi Eestis. Ei provotseeri vaidlust, kuid veenduda inimesi, et A8L hooldus on üliodav ja võib üldse ilma investeeringuta läbi saama... no ei tea. Selliste autodega 1k peab alati olema varuks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A8 2007-2009
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.4%
- SQL:
63.6%
]