Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: adr3naline[/i] Tervist! Mõned lugejad kindlasti teavad, et vahepeal olid mul auto käima saamisega probleeme. See ka põhjus, miks pole seda teemat täiustanud. Link mu probleemile: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=168885 . Aga teen ka siia teemasse väikse ülevaate kõigest (koos piltidega). Täpsemalt siiski lugeda lingi all olevast teemast, kuna teksti on palju ja ei hakka siia 1:1-le ümber kirjutama. Põhiprobleem oli siis see, et nii kui talv saabus, mu auto enam käima ei läinud ja igakord kui arvasin, et lahendus on leitud, tuli midagi uut. :( Alla ma ei andnud ja hetkel igatahes auto toimetab. Kuna algselt tundus, et viga on selles, et kütus langeb alla, siis sai vahetatud tagasivoolu klapp (ostsin AVSK'st metallist tagasivoolu klapi, hind umb 8eur) + filtri peal olev klapp koos rõngastihendiga (klapi kood: 191127247A, rõngastihendi sain Baltflex'st, maksis umb 1eur, mõõtu peast ei mäleta hetkel). [url=https://postimg.cc/PPK0wRbj][img]https://i.postimg.cc/PPK0wRbj/DSC-0055.jpg[/img][/url] Seejärel hakkas starter juppsima. Võtsin maha, aga õnnestus ära lõhkuda tõmberelee. Starteriga käisin Tallinnas C4 2.5tdi meeste seas tuntud remondimehe juures (edaspidi Priit). Panime kolmest starterist ühe kokku ja ühtlasi sai ka kõik ühenduskohad ära lihvitud (pildil märgitud punasega). Tõmberelee ostsin uue (Firmast Aleklena OÜ, tel 53423258. Maksis 25eur.). Hiljem käis ka starter üleüldises kontrollis, samas firmas, aga viga polnud seal midagi. Soovitan muidu neid kutte, väga asjalikud ja hinnad ka sõbralikud. Uus vs vana tõmberelee: [url=https://postimg.cc/NL0sFSr1][img]https://i.postimg.cc/NL0sFSr1/20161108-181118.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/68tRDMFy][img]https://i.postimg.cc/68tRDMFy/DSC-0083.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/bsQkC7C7][img]https://i.postimg.cc/bsQkC7C7/DSC-0084.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/XpM9gj8K][img]https://i.postimg.cc/XpM9gj8K/DSC-0087.jpg[/img][/url] Genakas sa ka uued harjad. [url=https://postimg.cc/ns5Xc2SK][img]https://i.postimg.cc/ns5Xc2SK/20161109-171837.jpg[/img][/url] Seejärel sai veel puhastatud igasugu ühenduskohti: 1. Starteri ja mootori vaheline ühendus 2. Mootori ja kere vahelised ühenduskohad 3. Generaatori ühendused [url=https://postimg.cc/0KSDqF8J][img]https://i.postimg.cc/0KSDqF8J/DSC-0095.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/c61HY6Pt][img]https://i.postimg.cc/c61HY6Pt/DSC-0093.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/JtHbJDb4][img]https://i.postimg.cc/JtHbJDb4/DSC-0089.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/MMNVNq8S][img]https://i.postimg.cc/MMNVNq8S/DSC_0099.jpg[/img][/url] Tegin üldse uued juhtmed generaatori ja starteri vahele + mootori ja kere vahele. [url=https://postimg.cc/PCyZhmkK][img]https://i.postimg.cc/PCyZhmkK/DSC-0079.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/bDs1mdWg][img]https://i.postimg.cc/bDs1mdWg/DSC_0101.jpg[/img][/url] Kuna üks eelsüüte küünla juhtmeots murdus ära, siis tegin küünaldele keermed peale ja panin uued otsad (pilti kahjuks pole). Vahetusse läks ka ülemine temperatuuri andur (Kood: 035919369M). [url=https://postimg.cc/477hzqHF][img]https://i.postimg.cc/477hzqHF/DSC-0051.jpg[/img][/url] Seejärel sai Priidu juures maha võetud pumbapea, mis läks vahetusse koos kütusetemperatuuri anduriga. Miks? Sest minu oma nägi välja selline: [url=https://postimg.cc/WhFs6Z8z][img]https://i.postimg.cc/WhFs6Z8z/20161105-150048.jpg[/img][/url] Pagasnikust sai ka välja võetud see tasemeanduri osa, mille kaudu ta kütust võtab. Kuna mul olid seal keskel mõrad sees, siis lasin selle töökaaslase sõbral mingi komponentse plastikuga ära lappida. [url=https://postimg.cc/hQVzYmrL][img]https://i.postimg.cc/hQVzYmrL/DSC-0026.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/WF5sS6xF][img]https://i.postimg.cc/WF5sS6xF/20161123-175008.jpg[/img][/url] Kuigi see parandus jäi ilusti hoidma, ostsin siiski ühe vähekasutatud "uue", sain hästi soodsalt (orig. maksab poes 141eur (odavaim mis leidsin)). [url=https://postimg.cc/Vrx04gjs][img]https://i.postimg.cc/Vrx04gjs/DSC-0035.jpg[/img][/url] Kuna kütusenäidik pani vahepeal villast, siis tegelesin ka ühtlasi selle probleemiga. Nimelt tuleb võtta näiteks naise sukk-sokk vms (NB! Ära võta korralikku ja uut, muidu saad kere peale!) ja puhastada ära tasemeanduri ühenduskohad. Sellest pole muidugi kasu, kui sinna plaadi peale on juba sügavad sooned sisse kulunud. See nipp toimib ka kõigi teiste autodega, millel selline andur olemas. [url=https://postimg.cc/Zv04Qvhf][img]https://i.postimg.cc/Zv04Qvhf/20161123-173804.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/K13Sh5Lh][img]https://i.postimg.cc/K13Sh5Lh/20161123-173616.jpg[/img][/url] Ühtlasi tegin ka paagi põhja puhtaks. Pildilt pole küll aru saada, aga seda s***a oli seal omajagu. [url=https://postimg.cc/671v4tqv][img]https://i.postimg.cc/671v4tqv/DSC-0040.jpg[/img][/url] Vända anduri vahetasin ka kaks korda välja (pilti pole jällegi). Kes teab seda andurit, siis minu omal sai plast osast kini võtta ja metall osa keerutada nii palju kui tahad (tegelt peaks ta olema ilusti fikseeritud). Ära sai ka vahetatud suretusklapp ja ka selle voolu ühenduskoht ära lihvitud parema ühenduse jaoks (pildil punase noolega). [url=https://postimg.cc/BtzmffCt][img]https://i.postimg.cc/BtzmffCt/DSC_0342.jpg[/img][/url] Kuna asja ikka ei saanud, läksin taas Priidu juurde ja maha sai kakutud kõrgsurvepump, ning see algosadeks. Vahetusse läks seekord kõik tihendid ja võll, millel oli natuke liiga sügav soon sisse kulunud, samuti ka võlli simmer. Kuna süüteregulaatori juhtmete klemmid olid ära oksüdeerunud, siis sai ka need puhastatud. Kõik kokku tagasi, tunde järgi asjad paika, mootor soojaks, ja kõik täpsemalt paika. Siis aga otsustas auto, et kaua ta ikka lollidega mängib ja andis meile teada, milles viga. :D - Auto töötas ilusti ühtlaselt ja vaikselt ning siis see juhtus - samal ajal kui jälgisime arvutist andmeid (ei oska seda nüüd paremini seletada) jättis mootor nagu vahele ja oleks peaaegu välja surnud ning süütehetk hüppas 4.5 pealt 9.2 peale :o Nukkvõlli polt lahti ning ratas maha, ning viga leitud - polt oli järgi andnud. Arvatavasti ära veninud. Ratta peal oli ilusti seda jälge/hetke näha kus ta süüte ära viskas. Arvatavasti tegi ta seda iga külmkäivituse hetkel. See seletaks ka selle ära, miks iga kord kui süüde paika pandud ja auto hommikul enam käima pole läinud ning peale käima tõmbamist arvuti uuesti taha panna oli süüde hoopis teistsugune. Õnneks leidus riiulis üks polt, mis leidis koha minu vana asemel. Peale seda on auto iga kord käima läinud. Pilt kurikaelast: [img]https://www.upload.ee/image/6536386/nukkvoll_polt.jpg[/img] Siinkohal SUURED tänud kõigile kes nõu andsid, kust mida teha. Eriti aga Priidule, kelle juures mu auto ikka korduvalt käis, ning kes aitas mind ka korduvalt telefoni teel. ;) :cool: Nüüd saab natukene teistest asjadest kirjutada. :D :P Pildil olev voolik sai lühemaks tehtud, kuna oli kuidagi vastu rihma läinud ning augu sisse kulutanud. [url=https://postimg.cc/H8r386Tp][img]https://i.postimg.cc/H8r386Tp/DSC_0345.jpg[/img][/url] Samuti sai tehtud uus voolik turbolõdviku ja tagaseinas oleva potsiku külge (pidi olema mingi turborõhu voolik), mis oli minul täitsa puudulik. [url=https://postimg.cc/JytyLvx4][img]https://i.postimg.cc/JytyLvx4/20161109-181017.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/K4j0W8Bd][img]https://i.postimg.cc/K4j0W8Bd/DSC_0343.jpg[/img][/url] Kuna mootoris on kerge plõgin sees, siis sai maha võetud ka vaakumpump, lootuses, et saab sellest lahti. Mootori küljest saab pumba lahti 13mm lehtvõtmega. Seni kuni pump veel mootori küljes, soovitan ka lahti keerata see mutter, kuhu voolik läheb (peaks olema 22mm) - pärast on seda lihtsalt raskem teha. Tuppa jõudes kakkusin ta täitsa laiali. [url=https://postimg.cc/q6xSQm92][img]https://i.postimg.cc/q6xSQm92/DSC_0298.jpg[/img][/url] Kaane maha saamiseks peaks olema 25torx. Kui tahad ka vedru lahti saada, siis mina sain ta lahti kasutades 13mm padrunit ja tollmõõdus 7/8 padrunit (peaks olema 22mm, aga mul istus kuidagi see tolli oma paremini). Kuna elan korteris, siis ei olnud mul kruustange vms, kasutasin toorest jõudu. Panin 13mm padruni alla, pump vahele ja vajutasin kärriga, millel 7/8 otsas, vedru otsast peale, et saaksin keerata - hoidsin koguaeg pinget peal, et kui vedru vabaneb, ei pane ta lae poole lendu. :D Illustreeriv pilt: [url=https://postimg.cc/RNnXMpPd][img]https://i.postimg.cc/RNnXMpPd/DSC_0335.jpg[/img][/url] Puhastasin kõik ära, vahetust vajas ka üks klapp. Läks ka uus mootri ja pumba vaheline tihend. Veel läks vahetusse ka see pulk (Uus kood: 074145307B (Kood muutus aastast 2001)). Kokkupanekust siis. NB! - Vaata, et klapid saaksid õiget pidi, muidu saad kõik uuesti lahti võtta! (Vajuta piltidele, et need suuremaks teha. Mõtlesin, et muidu äkki läheb postitus liiga jõhkraks :D). Kõigepealt pane kokku see suur plaat ning pane ta tagasi oma kohale. [url=https://postimg.cc/nMX1kwtx][img]https://i.postimg.cc/nMX1kwtx/DSC_0311.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/YLLfCjx0][img]https://i.postimg.cc/YLLfCjx0/DSC_0312.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/mz5y47CK][img]https://i.postimg.cc/mz5y47CK/DSC_0314.jpg[/img][/url] Kolmel klapil on ka tihendid (esimene pilt). Pumba sees olevale klapile läheb kõige õhem tihend (tihend alla, klapp peale) (teine pilt). Seejärel pane tagasi see metallplaat (kolmas pilt). Siis saad tagasi panna vedru ning selle sinna kinni keerata (neljas kuni kuues pilt). Vedru kinni saamine on natuke keerulisem, kui lahti võttmine. Mina võttsin oma naisukese appi. Nimelt panin vedru paika ja selle seibi ning poldi ka läbi. Seejärel panin kogu kupatuse vedruga vastu põrandat (kui teil parkett, siis papp vms alla, muidu parketil auk sees ja saate naise käest nii, et tolmab), ning vajutasin selle ümara plaadi nii alla kui sain, samal ajal pani naine selle väikse muttri oma kohale ja keeras nii kinni kui sai - hiljem keerasin ise üle. [url=https://postimg.cc/tsNdTKF3][img]https://i.postimg.cc/tsNdTKF3/DSC_0304.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/Snh7mSYQ][img]https://i.postimg.cc/Snh7mSYQ/DSC_0307.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/w7JQKyvb][img]https://i.postimg.cc/w7JQKyvb/DSC_0308.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/SjHft7yM][img]https://i.postimg.cc/SjHft7yM/DSC_0310.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/8J5mxZJh][img]https://i.postimg.cc/8J5mxZJh/DSC_0315.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/MnQSk8fY][img]https://i.postimg.cc/MnQSk8fY/DSC_0318.jpg[/img][/url] Kui need asjad koos võid tagasi panna ees olevad klapid, neile lähevad ka need kaks paksemat tihendit (esimene pilt). Teisel pildil olev plast klapp läheb siis esimesel pildil vaadates vasakule üles. [url=https://postimg.cc/nX42mjfQ][img]https://i.postimg.cc/nX42mjfQ/DSC_0326.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/wtFkWCvq][img]https://i.postimg.cc/wtFkWCvq/DSC_0324_(2).jpg[/img][/url] Kaane tagasi panekul on nüüd aga asi selline, et seda kaane tihendit enam müügis pole. Mina lahendasin asja nii, et ostsin poest hästi madala ning ühtlasi kõrge temperatuuritaluvusega silikooni. Panin silikooni pumba poole alla (igalepoole kuhu läks ka tihend) ja seejärel tihend peale. Kaan peale ja kinni. Pump koos: [url=https://postimg.cc/pmbkyQ4H][img]https://i.postimg.cc/pmbkyQ4H/DSC_0330.jpg[/img][/url] Uus vs vana pulk: [url=https://postimg.cc/kV7cvJ7Y][img]https://i.postimg.cc/kV7cvJ7Y/DSC_0331.jpg[/img][/url] Seejärel pump auto külge tagasi, aga enne ka uus tihend vahele. Lisainfoks veel, et pumba ja mootori vahele mõeldud tihendeid on kahte erinevat sorti, ning kumb sul seal on, saada teada alles siis kui pump maas. Kuna mina ei viitsind enne pumpa maha võtta, siis ostsin mõlemad ära (kokku vist 9eur vms). Mis siis veel... Kuna sumpa tagumised kerepoolsed kinnitused olid mädad, siis sai need uued tehtud: [url=https://postimg.cc/Yvd4TM1s][img]https://i.postimg.cc/Yvd4TM1s/20161109-202502.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/k2J6jBtS][img]https://i.postimg.cc/k2J6jBtS/20161109-213826.jpg[/img][/url] Panin ette parktuledesse valged led'id (korralikud [i]'nature white'[/i] valged, mitte 'külm valged'. Sest 'külm valged' on siiski õrnalt sinakad. Pildilt pole võibolla päris hästi aru saada, aga on ilusad valged. [url=https://postimg.cc/zVSHSn35][img]https://i.postimg.cc/zVSHSn35/DSC-0003.jpg[/img][/url] Valged led'id läksid ka numbrituledesse. [url=https://postimg.cc/w7dsmWq0][img]https://i.postimg.cc/w7dsmWq0/DSC-0011.jpg[/img][/url] Seejärel sain kätte paki kus olid sees [i]'nature white'[/i] salongi pirnid - sain lõpuks need plaadid ära asendada. [url=https://postimg.cc/XGHQvRSH][img]https://i.postimg.cc/XGHQvRSH/DSC_0367.jpg[/img][/url] [url=https://postimg.cc/6TWkpKR0][img]https://i.postimg.cc/6TWkpKR0/DSC_0373.jpg[/img][/url] LED'ide kohta niipalju teistele infoks, et kui te tahate saada ilusat VALGET valgust, siis tuleb valida [i]'nature white'[/i], mitte 'külm valge'. Teiseks on see, et värvi temperatuur peab olema 4000k-4500k (4500k on kõige parem). Ise olen ostnud kõik pirnid ebay'st kasutajalt [b]NJYTOUCH[/b]. Link: [url]http://www.ebay.com/usr/njytouch?_trksid=p2047675.l2559[/url]. Tema pirnidel on ka hea temperatuuritaluvus. Siis olen veel vahel igasugu juppe kokku ostud, kui need on hea hinnaga tulnud. Led päevasõidu tuled (Vaja veel releed, et hakkaksid autom. lülituma): [url=https://postimg.cc/NytNC8k4][img]https://i.postimg.cc/NytNC8k4/DSC_0386.jpg[/img][/url] "Madal" käigukangi kott: [url=https://postimg.cc/KRKs18Yn][img]https://i.postimg.cc/KRKs18Yn/DSC_0393.jpg[/img][/url] Kompuutri & autocheck'ga kellad: [url=https://postimg.cc/McY9Ccs8][img]https://i.postimg.cc/McY9Ccs8/DSC_0384.jpg[/img][/url] Tulede pesurid + pump: [url=https://postimg.cc/21hcx9hy][img]https://i.postimg.cc/21hcx9hy/DSC_0387.jpg[/img][/url] Nuppudega S'i rool: [url=https://postimg.cc/hfHZTRJN][img]https://i.postimg.cc/hfHZTRJN/DSC_0390.jpg[/img][/url] Selle rooli saamise lugu on ka natuke huvitav. Nimelt nägin osta.ee's oksjonit, kus antud rooli oli müügis. Osta kohe oli tal 60€, hetke suurim pakkumine oli 48.50€. Pakkumise samm 0.50€. Panin siis endale piiri paika, et 50 ja üle selle ma ei lähe, tegin pakkumise 49€ - see oli 23h enne oksjoni lõppu. Kuna osta.ee teatab, kui keegi üle pakub, siis jäin salamisi seda ootama :D. Järgmine õhtu käiski piiks telefonis - olin võitnud. :D :P Kaks topsihoidjat: [url=https://postimg.cc/cg4F0sjt][img]https://i.postimg.cc/cg4F0sjt/DSC_0381.jpg[/img][/url] Kuna hiljuti läks just üks jook salongis ümber, siis vajalikud asjad. Kuna see postitus on üpris pikk ja selle tegemine võttis palju aega :D, siis tegin ka vahepeal pausi. Pausi ajal aga sain ma endale kommiraha eest sellise toreda asja: [url=https://postimg.cc/239KjZCk][img]https://i.postimg.cc/239KjZCk/DSC_0394.jpg[/img][/url] :D :cool: Tänaseks vast aitab. Loodan, et mul palju kirjavigu ei tulnud ja kõik sai ilusti kirja :). EDIT:// Ühe asja unustasin siiski ära. Kuna Audi oli pikalt rivist väljas ja autot oli vaja, siis sai jõululaupäeval ostetud selline aparaat :D : [url=https://postimg.cc/67XFD4X9][img]https://i.postimg.cc/67XFD4X9/DSC-0252.jpg[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
75.9%
- SQL:
24.1%
]