Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MP125

 postitati 07.10.19 13:04
Hei, tekkinud on väike mure siduri ehitusel. Sai külge pandud passat b4 ühemassiline hooratas, leevendusega sachsi ketas ja SRE korv. Külge istub hästi, kuid uus hooratas läbimõõdult 5mm väiksem kui originaal ning starteri bendiksi hammasratas ei ulatu hambumisse. Foorumitest meelde jäänud, et kasutatakse passat b4 1.9tdi hooratast, kuid ristimootorile tundud, et ei sobi. Oskab keegi öelda kas antud masinale suurema bendiksi hammasratta läbimõõduga starterit leiab, või on kellegil riiulis starter mida mõõta. Endal starteri hammasratta läbimõõt 27,94mm, kuid võiks olla vähemalt 32mm.
twistY

 postitati 09.04.19 09:19
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Vaatasin, et isegi koos survelaagriga saab sellise hinna eest komplekti: LINK

Sidurivahetus sellisel on vast 6h tööd ikka, kahtlemata oleks mõtekas kõik vahetada, mis seal all käib.
Eriti kui plaanis jäärada nühkida ja suurem turbo panna jne.

.


Selle survelaagri jätsin täitsa kahe silma vahele. Vaatasin pigem, et hooratas komplektis oleks;)

Kui tempokam sõit plaanis, siis võiks juba SRE korvi või muu custom lahenduse poole vaadata.
stihl

 postitati 09.04.19 07:45
Vaatasin, et isegi koos survelaagriga saab sellise hinna eest komplekti: LINK

Sidurivahetus sellisel on vast 6h tööd ikka, kahtlemata oleks mõtekas kõik vahetada, mis seal all käib.
Eriti kui plaanis jäärada nühkida ja suurem turbo panna jne.

.
twistY

 postitati 09.04.19 07:21
Tsitaat:
Algselt postitas: MP125
Hei,
Oskab keegi öelda, kust korralikku ühemassilist hooratast leida?


Uuena poest
https://aeromotors.ee/kataloog/search/835050/valeo
MP125

 postitati 09.04.19 07:02
Hei,
Oskab keegi öelda, kust korralikku ühemassilist hooratast leida?
RaunoO

 postitati 11.03.19 20:20
Haldexi pumba saad siit:
https://awdcarparts.com/en/all/pumps/
Ebayst muidugi leiab gramm odavamalt sama asja.
MP125

 postitati 11.03.19 13:31
Hei,
Oskab keegi öelda kas s3-e K04 turbo koodiga 53049880023 istub bolt-on praeguse K03-e asemele või vaja teist kollektorit?
teisip2ev

 postitati 08.03.19 08:55
Haldexi kontrollimisel soovitaks alustada diagnostikast, näitab suht täpselt ära mis suunas edasi tegutseda.
MP125

 postitati 07.03.19 12:41
Tere.

Teeksin siis enda esimest audis teema, hea foorumi rahvalt toimetamistel nõu küsida. Autoks 1999.a Audi A3 quattro (haldex), 1.8 turbomootor 132kw ja mootorikood AJQ. Ostetud põhieesmärgiga talvel jääradasid nühkida, kuid kasutusel siiski ka igapäevaselt tööl käimiseks. Kere autol üldiselt hea, karbid tugevad, tiiva ääred korras, põhi korras, ainsana on kehvas seisus uste alumised servad. Nagu vanal autol ikka ei saa ka seekord hakkama ilma probleemideta-

1.- Ükspäev avastasin,et tagasild ei taha enam järgi tulla- arvatavasti haldexi õlipumba elektrimootor läbi, peab nädalavahetusel kanali peale ajama ja vaatama kas töötab või mitte. Tellisin haldex elemendile uue filtri ning õli, samuti vahetan korraga ära ka diffri õli. Õnneks eestis suht normaalse hinnaga uusi el.mootoreid saada haldex õlipumbale kui peaks selles viga olema. Seoses haldexiga plaanis tellida selline vigur-https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/yhw-powertrack-insert-for-haldex-first-generation-50-50.html , jutu järgi peaks haldexi rakendumisel koheselt 50% veojõust tagasillale suunama ning pidurdamisel- gaasipedaali vabastamisel peaks säilitama veojõu 50/50, mis omakorda peaks parandama käitumist jäärajal. Kellel kogemusi võiks neid julgelt jagada!

2.- Ühel päeval eemaldasin katalüsaatorid, peale mida jube sine taga kui tühikäigul koha peal käima jätta. Hea on see, et katalüsaatorid tegid oma tööd hästi, kuid halb on see, et kõigi eelduste kohaselt turbo õhtal. Külmkäivitusel hommikuti sinist pahmakat ei viska, seega peaks klapisääretihendid korras olema. Peale paariminutilist tiksumist kohe sinine pilv ümber auto. Peab tiiviku üle vaatama.


Muus osas töötab-sõidab hästi. Kuna selleks aastaks tundub,et hakkab talv lõppema tuleb vaikselt auto täiustamisega alustada. Plaanidest:

- Sillad jäigemaks- powerflex puksid ette-taha-mootor.

-Haldexi hooldus.

-Turbo kontroll - kui vana läbi siis soovitati kohe suurem vaadata. Hetkel peaks peal olema K03, soovitati vähemalt aste kangemat ehk K04 ja kui head tahta siis gt28rs- millega kaasneks hulk muid täiustamisi, et hea saaks. Taaskord ootan soovitusi-ettepanekuid täiustamise osas.

-Paar lisakella- turborõhk-õlirõhk.

-Korralik põhjakaitse.

-fsi/tfsi süütepoolid


Hakkab vaikselt toimetama ja vaatab kaugele jõuab. Paar päeva tagasi mõtlesin, et ei hakka A3-ga jamama, müün maha ja ostaks a4 1.8tq. Sai juba kasutajaga "nimi" ühendust võetud ja uuritud kas a4 alles. Saaks lahti haldexist jne. aga endale see väike "punn" meeldib ja proovin sellega edasi minna- täiustada. Paar korda mis rajal sai käidud, jättis auto hea mulje. Ei ole sellel haldexil häda midagi-pakub julgelt konkurentsi nn. "õigele quattrole" kui ka teistele jääraja "kultusliikuritele".


Parimat

Mihkel

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.5% - SQL: 36.5%]