Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
A3 G-tron 2016 Jx
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Sul ei ole seal mingit "detot" kohapeal käies vaid ilmselt mõni silinder jätab vahele. Korralikku diagnostikat on vaja. Sinu generaatori loogika on ka täisulme. Sellise teadmatusega võib pool autot välja vahetada. Generaatorit rakendatakse rohkem käiguga pidurdamisel ning vähem sõitmisel, et kütust kokku hoida. Samuti rakendatakse seda erinevalt vastavalt aku laetusele. Laadimine ei pea kogu aeg üks konstante number olema. Kõigil uuematel autodel on see nii. Kui su teadmised on kinni aastas 2000, siis 2016a auto elektroonika remontimisel pole nendega midagi teha. Tuleb ennast täiendada. Mis puutub teslasse, siis palju õnne selle auto vedrustusega Tallinna teedel. A3 on palju mugavam sõita. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
A3 G-tron 2016 Jx
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.9%
- SQL:
73.1%
]