Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinVaht[/i] Tere. Kogunud pikalt hoogu siia tegemiseks ning doci endale märkmeid teinud, et meelest ei läheks, mis autoga tehtud on. Üritan täita ja hoida teema up to date, et jääks üks vahva lugu sellest autost maha. Auto on nüüdseks minu käes olnud 2020 aasta aprillist. Auto sai ostetud alguses igapäeva sõitudeks, kuid tänaseks päevaks on plaanide kergelt muutnud ja võib juhtuda, et masin läheb talviti puhkama. Autot nikerdan enda jaoks ja täpselt nii palju kui rahakott lubab. Mõned mõtted, mis plaan autoga teha. Rs stiilis võre - [b]Tehtud[/b] stange lisa [b]Tehtud[/b] Flat bottom rool [b]Tehtud[/b] c7 käigukang-[b]Tehtud[/b] el. sisu Väljalase otseks (lõpupütid vahelt ära - [b]Tehtud[/b], Dpf Off) Salongiliistud mustaks - [b]Tehtud[/b] Vedrustus- Coilidele --> aftermarket õhu peale [b]Tehtud[/b] Auto lisade koha pealt midagi väga erilist pole. Lisasi on ja siis nagu ei ole ka, selline Eesti keskmine. Kui kellegil on suur huvi, mis ja kas täpselt peal on siis saab seda [url=https://docs.google.com/document/d/1t6p-wnii97cQFzeGmbQNb9nUOKO8pp0LRQBmQeXESLw/edit?usp=sharing]SIIT[/url] järele vaadata. Eesti ajalugu autol peaaegu, et ei olegi ning see on ka üsna veider ja ega täpselt ei tea, mis või kas juhtus, et auto lõpetas politsei parklas. Auto nimelt toodud 2018 veebruaris Eestisse. Teada on nii palju, et masin oli müügis augustis proovinumbritega. Järgmine märge auto kohta on tehtud aasta aega hiljem ning sai endale numbrid külge. Jutu järgi auto olevat politsei kätte sattunud juba 2019 mai-juuni ehk, auto liikus tänavatel vaid mõne kuu. Peale seda auto seisis parklas. Sügisel tuli otsus, et auto võõrandatakse omanikult ning kustutati ajutiselt registrist. 2020 kevade auto läks oksjonile, kust siis ta minu kätte sattus Autoga käisime kohe alguses tutvumas, kui müüki tekkis. Sai Jann kaasa võetud, kes pani siis autole arvuti sappa ning uuris autot seest poolt. Auto ei käivitunud, täpselt ei teadnud, milles probleem olla võis, kuid arvuti midagi katastroofilist ei näidanud. Teada oli nii palju, et auto igatahes sinna platsile oma nelja ratta peal veeres. Välimuselt oli auto viisakas, oli siin seal kriipse kraapse, kuid mitte midagi väga hullu. Vahepeal selgus, et mingid asjapulgad olid kohapeal käinud, auto käima saanud. netist leitud vanad müügipildid [img]https://i.imgur.com/qt2pyRJ.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/BIEHlFT.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/SsiaWuh.jpg[/img] politsei parklas oli ta sellises seisus [img]https://i.imgur.com/GUDHai5.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/QiyT8QO.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/FWUbNqw.jpg[/img] Esimese asjana sai vana auto tarbeks ostetud uus aku autole peale. Auto toodud sai lõpuks, oli minu jaoks plaan valmis, auto tuleb madalamaks saada, kuna tavavedrustusega 200km koju õõtsumine oli üsna ebamugav minu jaoks. Eelmine audi (C6 pre fl) oli Sline vedrustusega, mis oli juba üsna madal ja jäik - meeldis silmale kui ka sõita. Valikus oli kas panna Sline vedrustus uuesti ka sellele või minna hoopis seda teed, et paigaldada Coilid. Kuna eelmise C6 alt jätsin veljed endale ja need pidid uue masina alla minema siis tahtsin, et väljanägemine jääks ilus. Pikalt kaalusin ja mõtlesin variante. Uurisin inimestelt, kes seda juba teinud olid. Otsuse langetasin coilide kasuks. Ostsin endale MTS techniku coildoverid ning läksid alla. Sõidumugavus? Kokkuvõtteks, mina mingit suurt vahet sline vedrustusega ei tundnud. Pigem on isegi mugavam sõita antud coilidega. Coilide alla panek muidugi ei läinud nii nagu oleks lootnud ning oma osa tahtsid saada ülemiste õõtsade poldid. Mis otsustasid siis, igasugusest meelitamisest olenemata, puruks minna. Kuna polnud vahendeid sai järgmine päev poldid välja jebitud ning sai auto kokku tagasi laduda. Ülemiste õõtsade puksid olid nii ja naa seisukorras siis said tookord ka need välja vahetatud. Esialgu jäi auto sellisesse seadesse, hiljem sai auto tagant grammike allapoole lastud veel. [img]https://i.imgur.com/MX0u0vz.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/lMCRKOB.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/jPax1SK.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/QFxj7Ye.jpg[/img] Vana auto alt tulid siis 19” Japan Racing 21 veljed. Veljed on 9.5 laiad ning velgede offset on +40. Rehvid velgedele said 235 35, mis on kergelt peale venitatud. [img]https://i.imgur.com/5maKOVL.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/7hStwRD.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/gQwsJ0t.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/UagAQFG.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
55.7%
- SQL:
44.3%
]