Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinVaht[/i] Hele lagi oli minu jaoks väga harjumatu ja võõras. Peaaegu algusest saadik sai turul silm peal hoitud. Lae ostmisega sain päris hea õppetunni, et inimesed mõistavad asju ikka väga erinevalt ja asjad tuleb üksipulgi üle täpsustada detaili kaupa. Lagi toodud, sai hakatud vana lage maha võtma ning sai must sisse istutatud. Midagi keerulist ei olnud ning läks üsna valutult see ettevõtmine. Vanu ära võttes oli küll tunne, et kohe on tükid taga aga lõpp hea kõik hea. [img]https://i.imgur.com/mrVjK9d.jpg[/img] Järgmiseks võtsin ette väljalaske. Kuna polnud huvi, hetkest väljalasest lõikuma hakata, sai leitud teine väljalase. Antud väljalaskel oli juba osa tööd tehtud ning lõpupütid vahelt välja lõigatud ning asemele pandud 3” roostevabad torud, samuti oli dpf seest tühjaks lõhutud. [img]https://i.imgur.com/0UAsmTa.jpg[/img] Summuti sai vahetatud siis DPFsit alates taha poole ehk siis põhimõtteliselt viimased pütid said vahelt välja. Masin hakkas vähe madalamalt käima, ning mingit häält hakkas sealt väljalaskest ka tulema, kuid tulemus polnud kindlasti see, mida tahaks. Tahmafilter teeb vahel oma töö .Väljanägemine sai üsna okei ja isiklikult need 3” kergelt välja turritavad roostevabad torud esialgu okeid, kuid kindlasti pole see lõplik lahendus Vahepeal Tartu meetil sattusin ühe A4 taga sõitma ning jäi silma, et masinal polnud lõpupütte vahel. Sai mehel õlale koputatud ning uurisin, kuidas ja mis. Pakuti lahkelt, et võib käima panna ja noo asi tegi ikka häält. Sellega lükati ümber hirmujutud, et sellest pillist ei saa normaalset häält välja. Tulevikus läheb DPF off. Tegeletud on ka mõningate peensustega. Aktiveeritud sai spidoploki “Needle check” süüte sisse keeramisel. Must numbrilaud mustal värvil pole väga silma torkav, kuid ilma lauata näeb asi tunduvalt puhtam välja seega tagant sai numbrilaud ära eemaldatud. [img]https://i.imgur.com/ODCMidY.jpg[/img] Kuna sillastendi vajadus oli endiselt õhus ja korduvad stendimised ei olnud rehvi söömis probleemi lahendanud sai pandud sillastendi uus aeg. Jah, auto on madalaks lastud. Jah, sellest tekib esimestel ratastel camber, mida ei saa regul. niisama. Olen selle kõigega täiesti kursis, kuid see ei tohiks siiski olla nii hull. Igatahes uurisin siit sealt ja sain ideid mida järgmises stendis proovida. Korraga ennem stendi siis sai ka rooliotsad, nii sisemised kui välimised ning pandud uued kattekummid. Sillastendi aeg oli kenasti järgmisele päevale sätitud ning sai sillastendis käidud. Kummardus töömeestele, et selle tegemise üldse ette võtsid, sest paraku pole selle auto stendi saamine lihtsalt peale sõitmine. Ehitamist ja ukerdamist laudadega omajagu ning peale ta lõpuks sai. Auto sai pandud RS6 seadesse, kuna antud kokkujooksud ees olid selle ligidased, mida soovitati proovida. Kas asi läks paremaks, näitab aeg ilmselt. [img]https://i.imgur.com/nYb1DJM.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.0%
- SQL:
55.0%
]