Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinVaht[/i] Pikalt vana autoga juba tiirles peas mõte, et võiks teha salongi piano black. Igavus vajas peletamist, nüüd uue autoga otsustasin, et proovin ära kiletada. Kiletamisega ma väga kokku puutunud polnud. Umbes mingi ettekujutus oli, kuid kogemus puudus. Kakkusin auto laiali ja sai toas majandatud asjadega. Pärast päris mitmeid katseid spidomeetri prille ja keskkonsooli kiletada sai see kile sinna peale, rahuldavalt. Tegelt tulemus oli selline meh, must ta oli, aga struktuur ei kõlband väga kuhugile ja olles aus ega see paigaldus andis ka soosida. Aknast vaadates oli suht ok, lähemalt vaatamine kriitikat ei kannatanud :D aga maha ka enam kiskuma ei hakanud. [img]https://i.imgur.com/RySofYr.jpg[/img] Interjööriga tegelemine vaibus maha ja kärutasin ringi nii nagu oli. Vahepeal hakkasid ukseliistud üleni mustana häirima ja samas originaal piano black interiori liistude eest küsitakse üsna head hinda. Mõtlesin, et proovin ise teha siis sellised. Oli vaja puidust liiste. Kuna mul ei olnud oluline liistude visuaalne seisukord siis lootsin leida defektidega liiste, millel oleks kinnitused korras. Lõpuks sattus hea pakkumine ning sain endale uued ukseliistud (+ armatuuri quattro kirjaga), mis lükkas interjööriga tegelemiseks uue käigu sisse. Kaotada polnud väga midagi. Autolt võtsin keskkonsooli, spidomeetri raami ära. Eemaldasin kõik hõbedased liistud ning muud vidinad. Kõik detailid said lihvitud ning krundi alla. Krundi kuivades sai pind veel siledaks töödeldud ning värvimiseks ettevalmistatud. Värv selga, lakk peale ning sai koju mindud, siit siis algas minu teine saaga. (Allpool tuleb juttu sellest) Värvimise tingimused polnud ideaalsed ning värvitud sai lihtsalt garaažis, seega 5/5 tulemust kohe pärast värvimist saada suht keeruline. Sai detailid vesilihviga detailid üle käidud ja poleeritud uuesti läikima. Poleerimine läks kuidagi väga konarlikult ja sai erinevaid pastasid proovitud, kuid oli liiga suur tera ja siis sada muud häda veel. Aega läks ja läikima ma nad uuesti sain. Ise ma jäin igatahes tulemusega rahule. [img]https://i.imgur.com/Gs0yn8L.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/84FUVgB.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/7hKtc6e.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/1bOZTUx.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/FBFOuNj.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/uOdFEUi.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/J0Ur1Py.jpg[/img] Samal ajal siis, kui laki kuivama jätsime ning sai päevale punkt pandud. Hommiku autot käima pannes tegi auto veidrat häält. Vana masinaga läbi käidud tee -roolivõimu pump tegi seda veidrat häält. Nonii mis siis nüüd, kas kaua kardetud hetk on käes? Eelmisel päeval ei täheldanud nagu midagi veidrat koju tulles, kui välistada see mõnda aega eksisteerinud kerge loks roolis, mis eelduste põhjal võis tulla roolilatist. Esimese asjana viskasin siis roolivõimu õlile pilgu peale. Roolivõimu õlipotsik tühi?! Sai autole õli käidud ostmas ning panin juurde, kuid ära ta sealt sujuvat kadus jälle. Samas oli vihmane ja märg, mingid täpid auto all olid aga ei saanud nagu aru ka kust ja mis ja kas. Igatahes sai tõstukile aetud, et järgi vaadata, viimases lootuses, et ehk mõni voolik lihtsalt lekib. Lootus on lollide lohutus nagu ikka. Roolilatt leemendab. Sai kiiremas korras uurima hakatud, mis edasi siis. Kiiresti oli vaja uuesti veerema saada auto. Hakkasin õhtu hilja siis uurima, palju kasutatud lattide hinnad on.Tehti suht hea pakkumine, mis üliõpilase rahakotile ka peale hakkas kohe, seega ma väga palju kaugemale ei uurinudki. Fishy-fishy teema on see kasutatud lati panek. Kas läks õnneks või mitte, eks see siis kajastub ka siin, kui uuesti postituse tegema pean lati vahetamisest. Eelmine õhtu sai veel ennast haritud ja netist otsitud infot, kust mis lahi tuleb võtta ja kuidas asi käib. Lati vahetus ise siis . Jumal anna kannatust. Või peaks seda peituseks kutsuma? Lahti saamine võttis uskumatult kaua aega, sest need poldid ikka väga ebard kohtadesse peitu pandud. Oleks olnud päris õiged vahendid, näiteks 12 kant võti, mis 90 kraadi all või keevitus, kuskilt võtta olnud. Oleks elu märksa lihtsam olnud ilmselt. Lahti pärast pikka jebimist nad igatahes said ja latt välja võetud. Rooliotsad ümber visata ja edasi läks vahetus üsna ladusalt. Enne kümmet sai veel tanklasse joostud, sest kõik klambrid, tagavaradest, rooliotsa kattekummide jaoks olid õhk haihtunud. Teine roolilatt sisse, poldid kinni, rooliotsad kinni, õli sisse ja valmis ta oligi. Hiljem veel mõne targemaga rääkides tuli jutu käigus välja, et võibolla oli see paratamatus? ning asi ei pruukinud isegi selles olla, et latt lihtsalt lõppes otsa. Kuna auto üsna madal siis rooliotsad on suurema nurga all roolilati suhtes, kui mõeldud on ning võttis lihtsalt viimase latist? Sellele peale ei oskand ise tulla, elu õpetab. Kui muidu plaanin säilitada kroomi ja mingit üleni mustaks autot ei kavatse aretada, siis sellegipoolest udutulede alt kroomliistud said ära värvitud mustaks. Udutuledega oli ka paar mõtet peast läbi käinud. Hea meelega, kui oleks mingi mõistlik variant c6le siis oleks udutuled ära võtnud. Nii palju, kui otsinud olen siis c6le ei leidnud sinna katteid, millel udutulede kohad puuduksid. Nagu Rs6l vms, kuid RS6 katted eeldaks ka uut stanget. Toonkile olemas sai need ka korraga kiletatud. [img]https://i.imgur.com/FTwFn7g.jpg[/img] Kõrvalistuja poolel on liist värvitud ja udutuli toonkile all. [img]https://i.imgur.com/sO455JH.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.8%
- SQL:
54.2%
]