Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinVaht[/i] Woop Woop õhkvedrustus tellitud ja auto on hetkel juba garaažis laiali. Suures plaanis oli mul suht palju asju valmis mõeldud, kuhu tuleb juhtimine, kust hakkavad juhtmed jooksma jms. Laes asuv prillide hoidmis karp/luuk on minu jaoks üsna kasutu olnud, päikeseprillid sinna sisse ei mahu ja sõitmise jaoks eraldi prille pole. Natukene olin vana laepaneeli uurinud- iluliist, mis seal peal on, käis ilusti naksudega lahti karbi küljest. Lihtne loogika ütles, vana lae karp koju ja Fusion 360 lahti (3d modelleerimisprogramm) ja hakkasin otsast modelleerima. Mudeliga läks päris mitu päeva, kuna see minu teine mudel üldse, mida teinud olen. Esimene printimine oli nii ja naa, paar asja, millele ei osanud tähelepanu pöörata ja sai selline enam-vähem. Otsustasin siiski seinad paar millimeetrit madalamad teha, hammasratta paigutasin nõksu paremini ja uuesti printida. Samal ajal otsisin netist endale sobivaid nuppe, mis võiks sinna sobida. Selle otsimise tegi raskeks napp ruum, karbis sees on seinte kõrgus paraku 25mm ainult, mis suht palju variante elimineeris. Kui kellegil on miskit edevat varianti pakkuda siis võib mõtte lendu visata. Hetkel tundub, et olen ühe variandi leidnud. Eks kui kohale jõuab, siis näha ole, kuidas ja kas istuvad. Karp ja karbi nn "kaas" v pealmine osa said eraldi prinditud seega alati võimalik nuppude paigutus, suurust jms muuta. [img]https://i.imgur.com/cpcAylQ.png[/img] [img]https://i.imgur.com/KweZzfY.png[/img] [img]https://i.imgur.com/4wZUoSb.png[/img] Asjad said tellitud tegelikult juba poolteist nädalat tagasi. Stance.ee's oli kohapeal juhtimine olemas, mis sai kohe ära võetud, et saaks eos juba mingid asjad paika panna. Süsteem on üsna lihtne, mingit [i]fancy[/i]t puldist juhtimist, salvestatud seadeid vms ei ole. Vool nupp solenoid- õhk otse [i]bag[/i]i ja kogu moos. Esimene ja tagumine sild hakkavad olema eraldi tõstetavad. Õnneks on alati võimalik asja [i]upgrade[/i]da. [img]https://i.imgur.com/nKy0O6n.jpg[/img] Alustasin siis juhtimise paigaldamist juhtmetest, mis juhivad õhuklappe. Lootsin lihtsamalt läbi ajada, et ei peaks väga palju lammutama. Paraku üks asi eeldab teise, teine kolmanda ja kolmas neljanda asja ära võtmist. Tagumine ots sai üsna juppideks. Enda elu lihtsamaks tegemiseks, lasin ühelt pool lae ka alla ning saigi vaja minevad juhtmed eest taha veetud. Järgmiseks võtsin ette klapid ja vee-eraldus süsteemi . Mõte oli olemas, kuidas ja kuhu nad panna. Hakkasin paigutama ja üritasin leida kõige parema lahenduse. Loogiline lahendus tundus algusest peale panna vasakule külje peale peitu. Korra mõtlesin varuratta juurde kuhugi ja proovisin leida seda kohta sinna. Ilmselt oleks nad paigutanud ka hea tahtmise korral, kuid siiski otsustasin panna nad seina peale horisontaalselt. Algselt oli mõte diagonaalis nad sinna sobitada, kuid voolikute vedamise suhtes poleks see olnud eriti hea lahendus. Panin vineerplaadile, natukene timmisin paigutust veel, et voolikud hiljem üksteisele jalgu ei jääks. Pealülitisse oli vaja saada süütevool. See on natukene piinlik lugu ja sellele kulus natukene liiga mitu päeva, et lõpuks leida see hea koht, kust vool saada. Kokkuvõtteks kõrvalistuja kaitsmekarbis on päris mitu tühja kaitsmepesa, kuhu tekib vool süütega. Sinna läks kaitse vahele ning vedasin mööda A piilarit juhtme laepaneeli, kus lüliti ja taha minev juhe juba ootasid. Ära said veetud ka akust releesse voolud,relee signaal voolude massid, klappide voolud ning külge ühendatud rõhuandur, mis juhib teist releed. Tegin el.skeemi endale juhuks, kui midagi vajab parandamist ja meelest läind seega juhul kedagi väga huvitab või lihtsalt jutu illustreerimiseks on see [url=https://drive.google.com/file/d/1rzOtQ5wyuVhyl_ENssJ3adSykw8m5zEV/view?usp=sharing]SIIN[/url] [u][i]Võimalik, et eksin mingite asjade nimetamisel. Kirjutan nii nagu maakeeli endale need asjad selgeks olen teinud[/i][/u] :) [img]https://i.imgur.com/R3DcAl8.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/EoGvN9J.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/efaPNMW.jpg[/img] Kuna audil pagasi laes mingi veidrus ühel pool ja selleks, et paak loodi enam-vähem jääks, siis tuli ühele poole mingi kronstein leiutada. Mütsiriiul sai endale mõned uued augud ning sai paak ära paigutatud. Garaažis vahtides tuli uitmõte põhjaks pannagi vineer ning see riidega üle teha. Sai riiet vaadatud ja ära tehtud, iseasi, kui oluline see on, kuna kõik see kupatus jääb nagunii peitu. Tänase seisuga juhtimine töötab ja ootan patju, kaabli majandus tahab natukene sättimist veel, aga sellega tegelen kõige viimasena. [img]https://i.imgur.com/83c3fUt.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/77rGGS2.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
56.3%
- SQL:
43.7%
]