Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinVaht[/i] Alustuseks, paraku kuna C6 pagass pole kõige väiksem. Esimesel päeval juba terendas esimene mure koht, mis tahtis lahendamist saada. Kompressoril kaasas olnud voolik, mis paaki läheb, oli liiga lühikene. See õnneks oli selline kättevõtmise asi ja hydroscandist sai ilusti kenasti uue vooliku. Plaadi peal ühendasin kõik voolikud ära mis ühendada sai, täiteventiilid jms said külge. Rõhukellale vedasin ära voolikud- ilmselt on see hetkel ajutine lahendus ja kunagi võiks teha [i]upgrade[/i] ja panna digitaalse näidiku. Lisaks sai veetud esimesel sillale voolik. Selle otsustasin vedada salongist. Miskipärast arvasin, et see ettevõtmine saab olema oluliselt keerulisem, kuid läks üsna ladusalt. Kõrvalistuja iste sai välja võetud, küljepealsed igasugused plastikud küljest ning põhjamatt ühest äärest üles. Vooliku vedasin mööda juhtme kanaleid, mis eest taha lähevad ning plaani järgi teen soojatorude läbiviiku ühe augu juurde ning läheb sealt edasi kapoti alla. Edasist plaani hetkel rohkem paigas pole, kust ja kuidas voolikud hakkavad jooksma. [img]https://i.imgur.com/CyRYDfa.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/kt8o9ch.jpg[/img] Eile sai auto pukkidele pandud ning võtsin eest mõlemad püstakud alt ära. Õnneks on elu õpetanud- kui üks kord ülemiste õõtsade poldid lahti saad, siis puuri augud üle ning määri ära enne kokku panemist. Tänu sellele läks püstakute ära võtmine üsna kiirelt. Samuti said logarid ära võetud, et võimalikult palju eeltööd oleks tehtud enne patjade jõudmist. Tänase päeva ootasin lootuses, et äkki täna tulevad padjad, et nädalavahetusel auto juba kokku ära saada. Kella kolmest aga sain sellise toreda sõnumi osaliseks "Hi we write to You because our CNC company has covid 19 :( so the orders will be in production next month :( do You want to wait or cancel the order?" Ehk siis kõik jääb sisuliselt seisma hetkel. Kuna rõhukella jaoks pole väga head ideed, kus asi soliidne välja näeks, samas silma all oleks ja mitte liialt karjuv, siis antud hetkel plaani järgi läheb käetoe all olev topsihoidja kasutusse, siiani pole ta otstarbelist kasutust leidnud. Korra oli mõte, et võiks panna ka lakke, katuseluuki mul pole, kuid paneelil valmidus olemas ja kell diameetri poolest võiks sinna sobida ka. Paraku mehaaniline rõhukell on üsna sügav ning katusesse auku päris ei tee seega sellega sellele mõttele kriips peale saigi. Igatahes printisin 3dprinteriga ümbrise kellale, mis läheb sinna topsihoidjasse ning tegin selle kopsiku ka veel riidega üle. [u]Vahvad ideed, kella paigutamise osas, on oodatud jällegi :)[/u] [img]https://i.imgur.com/lmjliv1.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/tua4kzT.jpg[/img] [quote][i]Algselt postitas: Mattisson[/i] Üli lahe! Mis õhu peale mineku budget umbes tuleb? [/quote] Ca 1.5k. Kui huvi uudistada siis kõik asjad sai läbi [url=https://stance.ee/]Stance.ee[/url] võetud. :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.6%
- SQL:
55.4%
]