Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinVaht[/i] Suht vaikus on maad võtnud siin. Vahepeal sai suvekad uuesti alla pandud ja otsast asja nokitsema hakatud. Kuna talveks sai auto suht lihtsalt kokku pandud ja käepärastest asjadest- taha amortidele sai pandud orig läbilöögi puksid, et ta siis liiga alla ei vajuks ja kuskile kerele liiga ei teeks. Tookord sai, neid aga vähe rohkem kui vaja oli, seega auto kandis tagant peamiselt puksidel. Nüüd sai normaalsed jäigad puksid pandud täpselt nii palju kui teda vaja oli. Kuna enne ta puksidel kandis siis arvasin, et puksid lihtsalt hoiavad teda nii palju üleval, et tal väga pole kuhugi tõsta enam. Nii see aga polnud. Sai proovitud siis, 3.5 cm flantse padja alla. See tõi tulemuseks aind ca 1 cm võitu. Nüüd, kui padi alt ära oli siis sai võimalust kasutatud mõõdulint välja otsitud lõpuks ja mõõdetud padja pikkus kuivalt ära ja padi alla tagasi pandud. Reaalsus oli see, et padi isegi mitte ei lähe lahti piisavalt. Kuna kodulehel on neil kirjas selline lause " the pressure in the bags 130: max 6 bar" siis nagu rohkem ei julgend ka lasta väga palju. Kirjutasin siis Mapet-tuuningusse, mis nad asjast arvavad. Pakuti välja , et saadavad uued tagumised 3snowball padjad mulle. Said padjad vahetatud. Natukene nagu tuli juurde, aga ausalt öeldes, oleks need padjad ise uuesti ostnud siis vist oleks natukene kahju rahast olnud, sest polnud päris see ikka mida lootsin. [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kes tahab, see naerab nüüd , aga materjalina ideaalne veermiku padi ja minul 3a all olnud püstaku ja kere vahel. Ise freesisin airlifti padjale sobivaks. Kumerused altpoolt olid juba ôiged. https://www.motonet.ee/et/toode/807524/Jack-Pad-ohkpadi-o100-mm 5cm padja käik on küll kahtlane, see justkui on ju nagu oem a6 süsteem siis. Kindel, et sul on kôik transpordi lukud eemaldatud? Airlifti padja käik ees on mul 16cm ja taga 13. Auto on kas täiesti nokk lennus ja rusikas tiiva ja rehvi vahel vôi ratas koopas ja raam kóhupeal. Pildi järgi su padjal ikka käiku oleks. [/quote] Minu arvates väga leidlik lahendus. Korra otsisin ise ka miskit taolist, kuid ei leidnud ja kuna treial seal auto ümber seltsis ka käis siis läks seda teed. Padja käikudest rääkides, võibolla oleks olnud õigem, mitte neid numbreid eelmine kord öelda, sest ta polnud päris nii koos nagu ta oleks pidanud. Täna on ees käik ca 10cm ligi. Võibolla midagi imeks sealt veel välja, kuid ilmselt kindlasti mitte seda, mida airlift pakub. Auto on aired out asendis täiesti kõhupeal .Tagumisega vaatan jooksvalt, mis saab. a) rullib koopaid b) rattad lääpa. Suurespildis, läheb madalamaks 0 asend veel. Vahepeal, kui vaikus oli tekkis endal huvi, et teeks asja telefoniga juhitavaks bluetooth/wifi abil vms. Seda süsteemi aga stipi eest naljalt ei osta. Kuna antud süsteem pole tegelikult üldse keeruline, natukene koodi kirjutamist on ülikoolis juba külge ka jäänud. Tellisin Hiinast proovi pärast lihtsalt ühe 4 way relay BT mooduli. Järgmiseks oli vaja aga mingit sorti app leiutada telefonile. Selle ma kirjutasin siis täiesti nullist. Töötab ja oleks võimalik asi tegelt täitsa autole külge panna juba. Pärast seda, kui ma enda app'i valmis sain siis nagu ikka kõigega - kui sul on siis küll foori taga kindlasti mõni teine samasugune auto sinuga seisab seal. Nii ka sellega tundaega hiljem pandi facebooki grupis müüki analoogne lahendus. Antud lahendus oli tehtud kohe Arduino peale, mis oli minu plaan b. Sai natukene suheldud inimesega ja sain sealt päris huvitavaid mõtteid, mida antud lahendusega veel teha, kui juba teha. Sellepärast ka hetkel väga auto külge pookimisega ei kiirusta. Lisaks nagu piltidelt silma paistab siis maxton design stangelisa on külge ilmunud. Stangelisa "toed" said pandud katsetamise pärast, kuidas jääb. Hetkel veel päris kindel pole endas, kas see on ka jääv nähtus seal. Ees Kõrgusega tegelemine tõi tagasi olukorra nagu ühes eelnevas postituses näha oli- auto karjus flantsi järele. Eilse seisuga läks 1,5 cm flants vahele. [img]https://i.imgur.com/Yys2t3v.jpg[/img] Ei midagi erilist ja täitsa toored pildid. [img]https://i.imgur.com/00gDrT7.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/c0NPx5H.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/2ZLOXyM.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/r3dJnZr.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/FFrr7dL.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/mnbqKDz.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.6%
- SQL:
51.4%
]