Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant 2.0T - 2005 - SiimTr
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rs156[/i] 60kw 1.3tdi ka igapäevaseks kulgemiseks aitab, või isegi see smart-car mis maanteel kõigile jalgu jääb ja 40kmh sõidab. Võrdlusmomendiks oleks mul endal ilmselt 150kw 3.0tdi c7 pealt, mis sai kaasa aidates (üsna klassikaline tuning softi, dpfi egri näol) 208kw. Kui see 2.0tfsi on 147kw ning juttude järgi on tfsi mootorid üldjuhul piraka varuga jäetud tuunimise mõttes.. puht-numbriliselt, kas pressib siit ka midagi 200kw juurde välja? Kui nii oleks siis teaksin, et on minu enda autoga tõmbe osas lähedane vähemasti :) Kui just suur nm vahe siin rolli mängi [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant 2.0T - 2005 - SiimTr
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.1%
- SQL:
65.9%
]