Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 2.2t - 1992 - andrec
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: andrec[/i] Sai siin talve lõpu poole Tartust toodud üks S4. Mootoriks nagu ikka 2.2t. Käigukast manual. Sedaan kerega ja musta värvi. Must nahksisu, elektriliste istmetega. Katuseluuk. [img]http://differ.ee/images/s4/8f2460c2-0dd9-42ae-ac6c-e5999e403c11.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/c7f25f85-8cf1-4632-9b3b-12c337674ba1.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/ef4fbdea-5638-4030-a47f-d7c3fdf142c9.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/3a249148-7518-4916-82a8-b1184fdfed76.jpg[/img] Kohe algul sai maadlema hakatud käivitumis probleemiga. Paigaldatud olid juba coilpackid, siis need sai vahetatud uute 2.0tfsi'de vastu ja uued süüteküünlad. Lisaks andis hunnik vigu, nii nuka anduri kui väntvõlli andurite, tühikäigu mootori ja IAT anduri. Sai siis tellitud ka juba uus nuka andur ja rihma märgid üle vaadatud. Probleem jäi endiselat alles, et sooja mootoriga käima ei läinud. Sai ka kahte aju proovitud aga ei midagi. Vahepeal sai juba külge keeratud ka uus Boschi tühikäigumootor. [img]http://differ.ee/images/s4/6266d2bf-cf02-4d95-bb88-8c272acff61d.jpg[/img] Endal mõistus otsas juba ja sai auto Erki juurde viidud. Erki ütles, et väntvõllil pikkilõtk ja hooratas viskab. Saigi käigukast maha kistud ja saaled välja võetud. [img]http://differ.ee/images/s4/cdd9d987-224d-41e7-9b70-b579c005805f.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/f134aadd-e6e8-4679-a77b-521b8d870f3e.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/ff20e1cd-a5d7-4abb-adcd-b22fea5a5853.jpg[/img] Janise käest tuli uus ühemassiline hooratas. Sõbral sai lastud tööpind üle treida, kuna Janisel polnud tol hetkel aega seda teha. Külge läksid ka uued kepsu saaled, raami saaled ja pikkilõtku seibid. Uus siduri ketas, korv, survelaager ja töösilinder. [img]http://differ.ee/images/s4/6debdadb-b6cf-4c4a-a884-539762eb78c1.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/194b507d-1497-4fb9-a1a5-3b7aa7dab5c1.jpg[/img] Ja oh imet, auto läks nii külmalt kui soojalt ilusti käima. Igaks juhuks sai ka vahetatud õlirõhu anduri all olev klapp. Mis lahti võttes selguski, et oli läbi. Uus õli ka mootorisse muidugi. [img]http://differ.ee/images/s4/b184abc5-7839-47ff-a3f0-ae3d1f409034.jpg[/img] Kui juba selle töö käigus sumbuti eest ära oli ja kardaan lahti, sai külge keeratud ka uued Boschi käsipiduri trossid. Ei julgenud NK omasid panna enam, kuna kunagisel S6'l kestsid need aasta ainult. Kastile läksid uued Lemförderi padjad ka külge.Plokikaane taga sai vahetatud ka flants ja temp andur, mis lekkisid. Vahepeal hakkas turbo väga hullusti suitsema. Sain Janise käest mitte lekkiva K24 vahele sinna. Oligi juba aeg nii kaugel, et esimene OMC üritus hakkas lähenema. Ennem seda sai auto üle poleeritud ja vahatatud. [img]http://differ.ee/images/s4/69b8195a-1fa7-4c9f-acbe-dafd1f3d882c.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/b50eb012-8d1a-40c9-8e9a-5b895c52f8b4.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/ea97a666-8013-4e97-a4a3-b8171b079f1b.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/2fbf2c1e-1b23-45ec-a9b1-a4983b4ef986.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/b0acce0a-3f29-4f5a-904e-d8cf6b112b9c.jpg[/img] Ringi sai tehtud Wastegate juhtimine. Vana solenoid lekkis. Ebays sai tellitud uus MAC solenoid. [img]http://differ.ee/images/s4/c443c310-0866-43c5-9f6c-c7fca0f30941.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/78950982-c031-4181-8839-88c2ed7e642b.jpg[/img] [img]http://differ.ee/images/s4/3c98bdd3-3102-4437-b2f1-a7eaf6c6d9e5.jpg[/img] Uued filtrid ja 10w60 õli sisse. Käigukasti uus õli. Taga diffri simmerid said välja vahetatud ja diffrisse uus õli sisse. Lekkis ka cooler. Leidsin korraliku alumiinium vannidega cooleri veel. [img]http://differ.ee/images/s4/ba269364-6c47-4594-9eda-594ac5db2858.jpg[/img] Sildades on vahetatud välimised rooliotsad(Lemförder), esi amortide ülemised padjad(Lemförder). Ja sillad Peetri Forssis paika keeratud. OMC'l sai sõidetud parimaks kiiruseks 222km/h. Nende fotote eest tänud Marek Pottile. [img]http://marekpotti.com/pics/2016/omc/images/112.jpg[/img] [img]http://marekpotti.com/pics/2016/omc/images/113.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 2.2t - 1992 - andrec
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.5%
- SQL:
55.5%
]