Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C6 Sline 2.7TDI V6 Quattro - 2007
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mkangur[/i] Väike märge vahepeal "päevikusse", vahetatud mootoriõli, õlifilter, kütusefilter, õhufilter, salongiõhufilter. Mootoriõliks sai Motuli 5w30 8100 xclean+, vahetusvälp õlil siiani 10000km, see tundub optimaalne. Huvitaval kombel hakkas peale seda hooldust auto märksa reipamini edasi liikuma, kui enne, mis on ülimalt positiivne. Oli siis selleks kuidagi piirav kütusefilter, mis oli oma osa biodiislist saanud või muu tegur. Positiivne oli see, et nägin ka esimest korda lõpuks põhja alla ning mootor ja põhi oli alt täiesti kuiv, ainuke asi mis silma hakkas oli väsinud summuti liiteklamber. See saab vahetatud siis kui läheb väljalaske muutmiseks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C6 Sline 2.7TDI V6 Quattro - 2007
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.8%
- SQL:
70.2%
]