Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Vibez[/i] [quote][i]Algselt postitas: audi10[/i] Ei tea, kas need kohatised müksatused-jõnksatused on s-tronicu puhul normaalsed, aga endal samamoodi käib väike jõnks läbi, kui pidurdan hoo maha näiteks ennem "lamavat politseiniku" ja siis hoogu üles võttes teeb teisele käigule sisse pannes kerge jõnksu läbi. Selle vastu olen leidnud sellise lahenduse, et kui piduriga olen hoo maha võtnud, siis kohe peale seda panen kergelt juba jala gaasi pedaalile ilma et kohe kiirendama hakkaks ning peale seda juba gaasile rohkemalt vajutades toimib käiguvahetus sujuvalt. Ja nii on see juba olnud samamoodi pea 40K km. Samas kõik muud käiguvahetused jne toimivad pea ideaalselt. Ja enda autol pole mitte kõige vähematki märganud mingisugust muud anomaaliat vms lihtsalt hoogu maha võttes või pidurdades, kogu hoo maha võtmine ja/või pidurdamine toimib täiesti sujuvalt. [/quote] Mul täpselt sama asi, et kui hoog maha võtta ja õrnalt gaasi andes käib korralik löök/lõtk läbi, nagu murraks midagi alt ära :D D2 ja D4 käik sees ja natukene gaasiga mängida, siis on tunda õrna lõtku. Sõites 100km/h ja siis jalg gaasilt maha võtta on kuulda undamist/vilinat kuni kiirus langeb 80km/h, siis kaob. Samuti hommikuti tagurdades on kuulda vilinat. Kohalt minnes on esimesel käigul kaks jõnksu (pöörded muutuvad nagu oleks esimsel käigul kaks käiku), kui läheb D2 peale, siis pöörded lööb vahest 1800-2000p peale ja hoiab, kuni kiirus tõusnud, enne kui D3 peale läheb. On olukordi olnud, kui ei vaheta esimeselt käigult teisele käigule ära, olen pidanud Parkingule panema ja siis uuesti Drive´le vahetama. Käidud ka Audis. Esimene kord öeldi, et sidurid läbi ja arvatavasti vajab vahetust ka mehhatroonika plokk. Teine kord viis asutus, kust ostetud sai auto, siis tunnistati kõik korras olema. Nüüd suuremate külmadega viisin ise uuesti, aga kahjuks sel hetkel ei olnud neid probleeme tunda (-20-25c oli õues külma), tehti igaksjuhuks adaptsioon ja sidurite mõõtmine, mis pidid olema lubatud väärtustes, kõik nagu toimis. Nüüd aga ilmad jälle plussi poole peal ja probleemid tagasi. Hommikuti on autol ka värin sees, aga see pidi olema drosselis, et must. Ei teagi mis probleem asjal siis on või ongi see okei? Autoks C7.5 3.0Tdi 160Kw [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.3%
- SQL:
66.7%
]