Teema ülevaade |
R_R
|
postitati 21.04.22 11:40 |
Pilt ka korra veel: https://ibb.co/tXRKJy0 Täpset allikat ei tea kahjuks.
Reval auto kirjutas: Kahjuks ei leidnud infot selle kohta, et cabrioletil kuni aastani oleks tootmises olnud quattro varianti.
Sellised mudelid tulid tootmisesse 2003 aastast kui tootma hakati a4 cabrioletti.
Õnnestus lõpuks saada vastus ka Saksamaalt (behalf of AUDI IN Tradition Unternehmensarchiv (I/AUG-1)):
Thank you for your inquiry which has been forwarded to the Audi Corporate Archives. According to our production records, we can confirm that there
have been five prototypes of the Audi Cabriolet with quattro four-wheel drive, one with 2.3 five-cylinder engine from 1989 and four with 2.8
six-cylinder engine from 1990/91. Concerning the conversion of your car to quattro four-wheel drive, we cannot support. Due to many technical
differences between the Audi Coupé and the Audi Cabriolet, a conversion might be very complex, but there is no such technical documentation in our
archives.
Lisaks leidsin ühe projekti https://www.youtube.com/watch?v=fbYmGLChXM4&ab_channel=VRSPerformance
|
Carla
|
postitati 29.08.21 12:32 |
Üks asi on kastikaks ehitamine.
Teine asi on veoskeemi muutmine
Ja ameti poolt aktsepteeritud ekspert on Audi ametlik esindus.
|
ertu
|
postitati 29.08.21 12:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Carla
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
mitu eepost tehnilist dokumentatsiooni pead leidma, et sellist varianti ametlikuks saada. |
Olles veidi uurinud sellise asja legaalseks saamist, siis ainus viis on, et Audi ametlik esindus annab omapoolse ekspertiisi/heakskiidu, et see
konkreetne ehitus on okei ning siis seda ARK ka aktsepteerib.
Küsimus muidugi on see, et kui Audi esindus ise ei ehita, siis ilmselt nad ei anna ka ühtegi paberit selle kohta. |
Siin on igasuguseid näiteid Ladade ja Volvode kastikateks ümber ehitamisest, neid ei ole minu teada esinduse abiga ehitatud ja on muudatused arvele
saadud. Pigem kui on plaan tõsine, siis tuleb ametiga ühendust võtta, kaasata protsessi nende poolt aktsepteeritud ekspert ja ära teha.
|
Carla
|
postitati 29.08.21 12:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
mitu eepost tehnilist dokumentatsiooni pead leidma, et sellist varianti ametlikuks saada. |
Olles veidi uurinud sellise asja legaalseks saamist, siis ainus viis on, et Audi ametlik esindus annab omapoolse ekspertiisi/heakskiidu, et see
konkreetne ehitus on okei ning siis seda ARK ka aktsepteerib.
Küsimus muidugi on see, et kui Audi esindus ise ei ehita, siis ilmselt nad ei anna ka ühtegi paberit selle kohta.
|
laurz
|
postitati 29.08.21 05:26 |
https://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=9349&hilit=nightmare
|
Zoig
|
postitati 29.08.21 01:38 |
Mis raamatust see pilt pärit on?
UK maal on isegi S2 Cabrio valmis tehtud, mäletamistmööda pole see just ülemäära lihtne ettevõtmine. Cabrio tagumine osa on võrreldes Coupe mudeliga
üsna erinev ning erinevate tugevdamiste tulemusena sinna quattro parkimine pole just eriti lihtne ülesanne. Midagi polditavat või lihtsalt
lahendatavat selles pole, keevitama ja ehitama peab ikka korralikult.
Eestis on kindlasti pädevaid inimesi kes teavad öelda kui tehtav see idee on ja mitu eepost tehnilist dokumentatsiooni pead leidma, et sellist
varianti ametlikuks saada. Hea algus oleks see, kui Audi muuseum suudaks mingigi info anda mis toodetega tegu oli ja kuidas nad sinna külge täpselt
quattro panid. Sellest lähtuvalt on võimalik juba enamvähem hinnata kui legaliseeritav see töö on.
|
R_R
|
postitati 28.08.21 20:59 |
Tere,
Õnnestus saada infot, et Audi cabrioletti on paberite järgi toodetud quattrona 4 tk https://ibb.co/NTXnZCy. Kas see tähendab, et on lootus ehitada Audi cabriolet quattroks? Või õnnestuks coupe quattro alla panna?
Endal 1996 2.0 Audi cabriolet, mida on plaanis hakata korda tegema.
Parimat,
Ranek
|
|