Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: jopakolla[/i] Aga mis minu järgmised sammud võiks olla? Lasen audihoolduses turbo maha võtta ja lähen sellega kuskile turbomehe juurde? Ja palun metallrõnga ära vahetada. Probleem selles et audihoolduses nad ei tea ise kust see õli täpselt tuleb ja mis viga võib olla. [/quote] Lased turbo maha koukida ning kõnnid kulunud turboga remondimehe juurde. Reeglina, kui turbot remonditakse, tehakse täisremont, keeg iei hakka ükshaaval juppe vahetama, kui on vaja, siis täispauk. Lisaks võib imipoolde turbos ehk külmas kojast väljuvasse ( survepool, ülelaaderõhk ) osasse sattud õli mootori karterituulutusest, kuna tuulutussüsteemist juhitakse õhk uuesti sisselaskesse, reeglina turbo imipoolde. Niiet, viga võib hoopis peituda karterituulutuses ehk liigne surve karteris - kolvigrupp kulunud:P Lase ülevaadata karterituulutuse torustik, kui see on väga õline seestpoolt, on viga käes, kust õli tuleb, ning turbo mittekorrasoleku saab välistada. Reeglina peabki mingilmääral seal õli olema, kuid mitte kallatavas koguses, mõni ml, mitte rohkem. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.2%
- SQL:
71.8%
]