Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jeff01[/i] Lugesin teema suht huvi pärast läbi ( hetkel pole kumbki oma turbo remonti vajav) Ja minule jäi mulje, et "puna" paneb kõik tegevused turboga ühte patta ja tema jaoks on turbo remont igas asendis mõttetu. Kasutaja Mulk aga teab ka mis turbo sees on ja mis detail mis eesmärki ja kuidas täidab. Enda turboremondi kogemusest räägiks aga niipalju, et lõhkusin ühe turbo suhtkoht ära oma autot katsetades / seadistades. Launch controli seadistades ronis rõhk kohapeal 1,6 barini ja mootor suri seepeale välja.....ja nii korda 10 umbes...(boosti all ei süüdanud ja aju tegi reseti) Lisaks sai sõidetud kinnise wg-ga. 2barise rõhuga, sai läbi turbo lastud metallipuruga õli kui mootor purunes jne. Kahe hooajalise lõhkumise peale olid lõtkud läinud liigsuureks, külma poole tiivik käinud kergelt korpusesse ja rõhk ei tõusnud enam üle 1,1 bari. Hr. Luik Tõrvandist võttis mu turbo keskosa lahti, puhastas võlli, otsis oma kasutatud turbode kastist korras puksid ja õlirõngad (need on paljudel turbodel sama mõõtu) ja pani asja uuesti kokku. (Mutter/tiivik/võll kõik piinliku täpsusega samas asendis peale remonti kuna tasakaalustusvõimalus puudub) vaatasin et korpusesse käinud külma osa tiivik jääb korpusest liiga kaugele kuid pihta käinud osad on iseenesest üsna siledad ja eemaldasin kompressori poole tihendi ning kasutasin seal hermeetikut.....sain asjad 0.3mm lähemale ja voilaa, turbo boostib varem, kenasti 2 bari nagu seni ning ka miskit suitsemist enam pole. Ei tasunud siis proovida? remondi eelarve alla poolesaja sümboolse euro kui õigesti mäletan. ÄRge nüüd arvake et te kõik omad turbod poolmuidu ja garantiiga töökorda saate kuid kui ise asja ei jaga siis viige turbod kellegi juurde kes jagab ja laske tal turbo lahti võtta isegi kui see on katki......on tõenäoline et saate vastuse küsimusele miks turbo katki läks ja kui teil sellest turbost ka elulooma ei saa siis Hr. Luik saaks sealt ehk mõne detaili...parem ikka kui pressi alla saatmine a-la 1 euro eest. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.9%
- SQL:
67.1%
]