Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: eclipse[/i] Vananenud info, ei ole enam seotud antud asutusega. Kole imelik asi välja mõelda.[/quote] Kui samas postituses üks kord valetasid, siis miks peaks su teine lause usutavam olema? Sellele küsimusele ei pea vastama. [quote][i]Algselt postitas: Martinkuu[/i] Seleta vähe mis asi sellega on- taastatud.... tehase taastatud jne. Nagu ültesin, mina ostsin vahetusfondi turbo 410 euriga 2aastat garantii. demontering.ee Sinu mainitud firmad jah hinnaga samasse auku kui õieti mäletan. Milleks peaks vanale autole ostma täpselt poole kallima kui sama(suht) asi. Või eksin??[/quote] Vahetusfondiga kolm varianti: 1. Originaaltootja uus turbo, mille saab soodsamalt, kui annad enda oma vastu. 2. Kolmanda osapoole poolt taastatud turbo, mille saad soodsamalt, kui annad enda oma vastu. 3. Sinu enda turbo taastamine. Ehk siis asi on kas uus originaal (Garrett, Borg-Warner(KKK), Holset, IHI jne...). Või siis on kellegi poolt remonditud asi. Ühel puhul saad sa originaali uue asja, teisel puhul mitte. Ka näiteks tiivikuid ja keskosasid toodetakse B-grupina väga palju. Alustades kvaliteetsetest tootjatest nagu Melett ning lõpetades hiinas järgi tehtud detailidega, mis väga kriitikat ei kannata. Kui sa ostad originaali, siis võid 100% kindel olla, et asi on originaaltootja oma ja läbinud OEM range kvaliteedikontrolli. Risk on minimaalne, hind on kõrgem. Kui sa lased enda turbo taastada või ostad kuskilt taastatud turbo, mis ei ole taastatud originaaltootja poolt, siis ei tea sa kunagi milliseid varuosasid selle taastamisel kasutatud on, kas taastajal olid pädevad oskused/tehnika, et protsessi läbi viia jne. Sisuliselt riskid raha kokkuhoiu nimel. Kui kõik hästi läheb saadki normaalse asja kuni kaks korda odavamalt. Kui aga mitte, kirjutad suure hulga raha (või aega) korstnasse, eriti nendel autodel, millel tuleb turbo vahetuseks mootor maha võtta. Taastamist on ka erinevat. Sisuliselt kui vahetatakse turbo terve keskosa kvaliteetse B-grupi osa vastu (uuematel turbodel ka elektriline aktuaator uue vastu) ning aktuaator kalibreeritakse, siis on risk väiksem, kui see, et vahetatakse ainult turbol puksid/tihendid või ainult "pihta saanud" tiivik/tiivik võlliga. Kui kogu keskosa tuleb uus, siis on see keskosa tootja poolt juba tasakaalustatud ning sisuliselt jääb vanast turbost järgi ainult külm- ja kuumkoda ning aktuaator (kui turbo on sisemise wastegate-ga või geomeetriaga). Sellest teemast saab palju rääkida - kokkuvõte on lihtsalt selline, et võttes mitte-originaal tootja osa on alati suurem risk. See ei tähenda, et BR-Turbo või Turbomotors oma tööd halvasti teevad, kuid kõigil juhtub ning saad loota, et originaaltootjal on kvaliteedikontroll rangem ning praakvaruosad võetakse liinilt maha enne, kui need sinu auto kapoti alla jõuavad. Näide päriselust ka: Kliendil oli vaja turbot, kuna vana turbo lõtk oli väga suur. Kliendile sai tehtud pakkumine uuele Garreti turbole hinnaga ca. 800 EUR. Klient otsustas ise tellida Saksamaalt taastatud turbo. Turbo vahetuse käigus selgus, et taastatud turbol olid külm- ja kuumkoda mõnevõrra nihkes. Piisavalt palju, et see ei istuks külge, samas piisavalt vähe, et kui teist samasugust turbot kõrval ei ole, ei saanud seda tähele panna. Kuna turbo oli elektrilise aktuaatoriga, siis oli riskantne kodasid ka lihtsalt "õigeks keerata". Kokkuvõttes pidi klient maksma kahekordse komplekteerimise hinna, sest originaalturbo oli tellimisega ning tal oli vahepeal autot vaja ning ostis ikkagi originaalturbo. Samamoodi on palju näiteid sellest, kuidas ühe päevaga mitmed kliendid autod korda on saanud tänu BR-Turbole ja Turbomotorsile ning kõik töötab perfektselt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.6%
- SQL:
56.4%
]